Beantwoord

Internet na verhuizing

  • 22 February 2021
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Hallo,

Dit weekend zijn wij verhuisd.

Voor 26 februari heb ik nieuwe glasvezel verbinding aangevraagd, zo te zien ligt er alleen nog een glasvezelkabel tot de voordeur. De bestelling heb ik 4 weken van te voren doorgegeven. 

Ik begrijp dat er een monteur moet langskomen om dit allemaal in orde te maken. Tot op heden heb ik nog niks gehoord en mijn gevoel zegt dat ik op 26 februari nog geen glasvezel aansluiting heb.

Omdat ik vanaf 1 maart weer moet gaan werken (thuis) ben ik benieuwd wat de oplossingen zijn zodat ik toch nog kan internetten.

Is het mogelijk om de DSL lijn te activeren op mijn nieuwe adres tot het glasvezel is aangesloten?

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 23 February 2021, 18:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dannz 

Als er glasvezel beschikbaar is volgens de T-Mobile postcodecheck dan kan je helaas geen DSL meer nemen.

Een moderator kan een opdracht doorzetten naar KPN om de glasvezel aansluiting in orde te maken.

Zojuist met diverse partijen gesproken waaronder de netwerkbeheerder en t-mobile.

De kans dat ik binnen 2-3 weken internet heb is nihil geworden….

Toch knap dat ik alles een maand van te voren heb aangevraagd en toch lukt het niet om dingen in gang te zetten, vervolgens mag ik zelf de netwerkbeheerder gaan bellen...ik neem toch een product af van t-mobile en niet van VolkerWessels???

Hoe gaan we dit compenseren en regelen want ik ‘moet’ thuiswerken en heb internet nodig.

Als ik nu bij een andere provider internet aanvraag zal dit sneller worden geleverd dan dit gedoe.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Dannz,

Slim dat je informatie hebt ingewonnen! Onze excuses dat het langer duurt dan je gehoopt had. Momenteel zijn wij in de buurt van jouw nieuwe huis volop bezig om een volledig nieuw glasvezelnetwerk aan te leggen en hier komt een hoop bij kijken.

Mocht je op een later moment nog geïnteresseerd zijn in een glasvezelaansluiting, dan zou je eenvoudig met de overstapservice ervoor kunnen zorgen dat je geen moment zonder internet komt te zitten. Weet dat je altijd welkom bij ons bent en ik wens je in ieder geval nog veel plezier met jouw nieuwe thuis toe!

Reageer