internet niet beschikbaar

  • 27 March 2020
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

Hallo!

woensdag is T mobile “geïnstalleerd”. We hebben geen internet ontvangst. Daarvoor moet een andere monteur komen om het inde centrale wijk-kast om te zetten.

tot op heden hebben we nog niks. Hoe lang gaat dit nog duren? 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @FamilieKeu, welkom op de Community, goed dat je hier jouw vraag stelt! Ik heb het meteen gecheckt en de taak vanuit de monteur naar onze technische dienst staat nu 2 dagen open. De gemiddelde verwerkingstijd is momenteel 5 tot 9 werkdagen. Dit is erg lang en het spijt me dat je hierdoor gedupeerd bent, maar ik wil wel eerlijk naar je zijn. We doen er alles om elke situatie zo spoedig mogelijk op te lossen. Jammer genoeg hindert de huidige crisis dat dermate dat we niet zo snel zijn als je van ons gewend bent. Heb je toevallig de beschikking over een mobiel telefoonnummer (abonnement of prepaid) van T-Mobile? In dat geval wil ik je namelijk graag enigszins tegemoet komen door je een Unlimited Voucher met onbeperkt internet voor 7 dagen toe te sturen. Dan kun je in ieder geval via de hotspot op pc/laptop of tablet online zijn. Dit werkt alleen wel op een T-Mobile mobiel nummer en niet wanneer je een andere provider hebt. Sorry voor het ongemak! 

Beste,

nee we hebben geen nummer van t-mobile. Lastig dit, 

ik betaal dus nu voor diensten die jullie niet kunnen leveren. Ik neem aan dat mijn contract pas in gaat nadat dit gereed is? 

 

Reputatie 7

Hi @FamilieKeu ,zeker, pas zodra je abonnement start brengen we kosten in rekening, wees gerust. We zorgen dat je zo snel mogelijk online bent!

Reageer