Beantwoord

Internet over de vaste lijn.Is een vaste telefoonlijnabonnement bij een externe partij noodzakelijk?

  • 18 January 2018
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

Ik kan het antwoord op deze vraag niet zo snel terugvinden. Bij het bestellen van een internetpakket was ik misschien iets te snel. Er is dus alleen behoefte aan internet. Bellen over de vaste lijn is niet nodig. Vroeger, was een abonnement bij KPN wel altijd noodzakelijk, maar ik lees net dat dat tegenwoordig niet altijd meer hoeft. Ik kan alleen niet terugvinden of dit bij T-mobile ook het geval is.

Ik ben benieuwd!
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 19 January 2018, 07:58

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hoi Mishav,

dat zou wat lullig zijn je kan namenlijk niet meer een ouderwetse telefoonlijn aanvragen. alles gaat tegenwoordig via voip en daar heb je internet voor nodig. het is nu andersom, sls je telefoon wil dan heb je internet nodig
Reputatie 7
Hi mishav, wat Hidden zegt klopt helemaal! Ik heb het meteen even nagekeken en ik kan je geruststellen, je hebt alleen Internet aangevraagd. Ik zie dat je ook je annulering door hebt gegeven. Is deze nog van toepassing of kan de aansluiting van Internet Only door gaan? Ik hoor het graag van je!

Reageer