Beantwoord

Internet Thuis Nog Steeds Niet Geleverd!!

  • 10 december 2020
  • 4 reacties
  • 193 Bekeken

Morgen 11 december wordt ons thuis internet geactiveerd door T-Mobile.

Zoals zij beloofd hadden, moest ons installatiepakket "uiterlijk" 2 dagen voor aansluitdatum worden geleverd.

Vandaag 10 december (1 dag ervoor) is ons pakketje nog steedss niet ontvangen door postnl!! Na ontvangst moet deze nog worden verwerkt en afgeleverd wat ook weer dagen gaat duren!!!!

Per 11 december is ons oud thuis internet abonnement opgezegd (overgestapt.) Wie gaat ons de komende dagen thuis internet leveren???

 

ERGGG SLECHT SERVICE VAN JULLIE T-MOBILE!

Als het NU al zo een ramp is had ik beter bij Tele2 kunnen blijven!!! 

icon

Beste antwoord door Boris 14 december 2020, 16:57

Hi @GoGi-G ,

Excuses voor de vertraging, maar gelukkig zie ik dat het pakketje toch bij je is aangekomen! Een dag later dan de bedoeling was, maar jij bent nu ook online. Dat is fijn om te horen! Mocht je in de toekomst vragen hebben, dan zit de Community voor je klaar! 🙌

Bekijk origineel

4 reacties

Tevens net contact gehad via live chat T-Mobile hierover. Het pakketje is door hen zelf verzonden op 30-11-2020. Vandaag 10 dagen later nog steeds niet ontvangen door PostNL? Belachelijk! 

Reputatie 4
Badge +2

Hi @GoGi-G

Heb je wel een mail of sms gehad met een track en trace code?  

Hi @GoGi-G

Heb je wel een mail of sms gehad met een track en trace code?  

Die heb ik afgelopen zondag al gehad waarop staat dat t pakket nog niet ontvangen is door postnl

Reputatie 4
Badge +2

Hi @GoGi-G ,

Excuses voor de vertraging, maar gelukkig zie ik dat het pakketje toch bij je is aangekomen! Een dag later dan de bedoeling was, maar jij bent nu ook online. Dat is fijn om te horen! Mocht je in de toekomst vragen hebben, dan zit de Community voor je klaar! 🙌

Reageer