Beantwoord

Internet werkt niet

  • 3 mei 2018
  • 3 reacties
  • 199 Bekeken

Beste t-mobile,
Ik heb net alle stappem gevolgd van mijn t-mobile thuis installatie maar hoewel ik verbonden ben, kan ik niet op internet, maar ik snap niet waarom. Is mijn installatiedatum nu 2 mei of 4 mei? Dank en groet!
icon

Beste antwoord door Brian 5 mei 2018, 16:13

Hi Marianne, ik heb meteen met je meegekeken en je bent op 2 mei aangesloten. Heb je de modem aangesloten op het ISRA-punt met de door ons geleverde (korte) netwerkkabel? Hoe een ISRA-punt er uit ziet vind je hier. Mocht het niet lukken geen probleem, ik zie dat mijn collega inmiddels ook al een monteur voor je ingeschakeld heeft!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo Panda12345,

Als het goed is branden de lampjes power WAN Internet en WiFi.
Als het niet goed is dan moet je even de aansluiting controleren.
stap je over van dsl of kabel provider ?
De lampjes branden wel maar ze knipperen.. en als ik naar een website wil gaan, krijg ik de melding dat ik geen veilige verbinding heb. Ik heb nu geen provider; ik ben net verhuisd. Dankjewel! Marianne
Reputatie 7
Badge +7
Hi Marianne, ik heb meteen met je meegekeken en je bent op 2 mei aangesloten. Heb je de modem aangesloten op het ISRA-punt met de door ons geleverde (korte) netwerkkabel? Hoe een ISRA-punt er uit ziet vind je hier. Mocht het niet lukken geen probleem, ik zie dat mijn collega inmiddels ook al een monteur voor je ingeschakeld heeft!

Reageer