Beantwoord

Internet werkt niet, ondersteuning snel

  • 18 October 2019
  • 11 reacties
  • 343 Bekeken

 

icon

Beste antwoord door Sander 19 October 2019, 16:58

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7

Hi @Maja Abdelkader, ik zie dat het inmiddels helemaal gelukt is en dat je online bent, top! :slight_smile:

Ik weet niet wat ik moet doen om de aanwezigheid van technicus kpn te versnellen

Een week geleden wachtte de technicus, bezocht en controleerde de installatie.Hij zei dat een technicus van KPN aanwezig moest zijn om het signaal naar het huis te sturen.??

Reputatie 7

Hi @Maja Abdelkader,

 

Ik zie dat de lijn al actief is, dus daar ligt het niet aan. Ook zie ik dat je een afspraak kunt maken met de monteur die de installatie bij jou thuis komt nalopen. Dat gaat helemaal goed komen dus! Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?

 

Ja, we wachten op de admin om mijn bestelling te activeren .. Bedankt voor uw interactie

Reputatie 7
Badge +15

Het is wel vreemd dat je aanvraag nog in behandeling staat.

Dit is zeker iets waar de moderators naar kunnen kijken waarom dat zo is dus je kunt beter wachten op een Moderator.

Ik begrijp dat zonder internet zitten vervelend is maar helaas is het even afwachten en anders bel je morgen gewoon!

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Maja Abdelkader 

 

Op de screenshot is te zien dat je aanvraag nog in behandeling is dus er zou geen verbinding moeten zijn denk ik.

Heb je wel al bericht gekregen van wanneer de installatiedatum is? De installatie pakket ontvang je ongeveer een week eerder dan de datum waarop alles werkt. Kijk dit eens na?

Ik heb de router pas gisteren ontvangen

Ja, draden rechtstreeks, ik heb geprobeerd van kleur te wisselen en weet niet de juiste kleur.  Ik heb contact opgenomen met de technische ondersteuning en ze zullen na 5 dagen terugsturen, ik wil het zelf doen, misschien werkt het

Ik wil ervoor zorgen dat de service werkt vanaf de bron, of schakel gewoon de draden

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Maja,

Ik zie dat het WAN-lampje uit is, je krijgt dus inderdaad geen signaal binnen. Is de ingangsdatum inmiddels verstreken? 

Heb je ook de oranje en witte draadjes geprobeerd ipv blauw / rood? Komen deze draden rechtsteeks van het ISRA-punt?

Mvg. Marcel

 

Reageer