Beantwoord

Internet werkt nog niet!

  • 30 October 2019
  • 1 reactie
  • 235 Bekeken

Goedemorgen,

 

Op vrijdag 25 oktober was het zo ver, ons internet zou worden aangesloten in ons nieuwe huis. De monteur zou tussen 10 en 12 langs komen en zou niet vertrekken voordat het internet zou werken. De monteur kwam te laat en vertrok na het ophangen van het kastje, wat 5 minuten duurde met de boodschap dat we nog geen internet zouden krijgen. Iets dat we nog niet aangesloten zouden zijn. En dat er binnen twee dagen contact met ons opgenomen zou worden. We hebben nu alleen een mail gekregen met dat het doorgezet is naar een andere leverancier, maar krijgen maar weinig informatie en zeker nog geen internet. Ik had wel verwacht dat er vanuit T-Mobile meer informatie zou komen met de reden waarom we nog geen internet hebben, hoe dit wordt opgelost en wanneer. Inmiddels heb ik mijn telefoonabonnement omgezet naar unlimited en heb op ik die wijze internet, maar hoop dat dit snel wordt geregeld zodat ik geen extra kosten maak en ook niet betaal voor een dienst die ik niet ontvang. Graag een reactie!

icon

Beste antwoord door JoëlG 12 November 2019, 14:46

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3

Hoi @mendelroos, welkom op de Community! 

Allereerst mijn oprechte excuses voor het gebrek aan informatie, deze feedback neem ik zeker mee! Hoewel de monteur normaal gesproken pas de deur uitgaat als de verbinding werkt, is dit niet iets wat onze monteur op kon lossen: KPN moet dit in de wijkcentrale corrigeren. Ik zie dat KPN inmiddels in de wijkcentrale is geweest en merk dat jouw modem al drie dagen online is. Werkt alles nu zoals je zou verwachten?

Wat betreft de kosten: geen zorgen. De periode dat het niet heeft gewerkt mag niet op de factuur komen. Mocht daar toch iets mis zijn gegaan, wil je het dan laten weten? Dan gaan we dat oplossen! 

Groet en een hele fijne dag!

Reageer