Beantwoord

internetverbinding werkt niet

  • 24 September 2019
  • 1 reactie
  • 412 Bekeken

Ik heb mijn modem aangesloten zoals aangegeven in de handleiding(zie foto's). Toch werkt het niet. Wat zou er aan de hand kunnen zijn? De wandcontactdoos is wel al jaren niet in gebruik geweest. Dus wellicht stuk of gedateerd?

icon

Beste antwoord door Geniva 26 September 2019, 17:00

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Hi @karinabogaerds , goed dat je gelijk aan de bel trekt en bedankt voor de duidelijke foto's! Ik heb gelijk een lijnmeting gedaan en zie dat er inderdaad een probleem in de lijn zit. Ik heb direct een verzoek voor een monteur ingediend. Je ontvangt binnen enkele minuten een sms en een e-mail met een link om een afspraak te maken. Reageert je hier niet op, dan neemt Guidion ( het monteur bedrijf) alsnog contact met je op voor het maken van een afspraak. Let erop dat dit vanaf een anoniem nummer zal zijn.

Heb jij een Unlimted Data bundel op jouw telefoon? Dan kun je in de tussentijd van je telefoon een hotspot maken en eventueel je laptop of smart TV verbinden met de hotspot. Kun je het mij laten weten als je geen Unlimited Data bundel hebt? Dan stuur ik je een vouchercode toe voor 7 dagen onbeperkt internet. Just let me know, dan maak ik het voor je in orde! 😉

Reageer