Beantwoord

ISRA-aansluitpunt onvindbaar, afspraak maken onmogelijk

  • 30 April 2020
  • 8 reacties
  • 326 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Dag allen,

Al op 6 april had ik aangesloten moeten worden bij T-mobile thuis maar het installatiepakket heb ik pas gisteren in ontvangst mogen nemen. Toen kwam ik erachter dat ik het ISRA aansluitpunt niet kan vinden in huis en heb ik contact gehad met de klantenservice. Zij zouden een monteur sturen maar ik kan geen afspraak maken via het Guidion portal omdat ik moet vermelden dat ik het aansluitpunt niet kan vinden. 

Tot overmaat van ramp ben ik sinds vandaag ook afgesloten van het Ziggo netwerk. Ik zou graag zo spoedig mogelijk geholpen wilden worden.

Groet,

Sietel

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 30 April 2020, 12:45

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Sietel 

Je kan ook zelf bellen naar 088 2000 151 om een afspraak in te plannen.

Kan je verder geen losse telefoonkabel vinden of iets van onderstaande?

 

Hallo @Sietel 

Je kan ook zelf bellen naar 088 2000 151 om een afspraak in te plannen.

Kan je verder geen losse telefoonkabel vinden of iets van onderstaande?

 

Bedankt voor je snelle reactie. Ik kan het aansluitpunt werkelijk nergens vinden. 

Ik heb net gebeld met dat nummer en zij zeggen dat ze mij niet kunnen helpen als er geen aansluitpunt beschikbaar is. 

Reputatie 7
Badge +15

@Sietel

Je vindt ook nergens een losse kabel met rood blauw oranje wit? Kijk eens in de meterkast of ergens anders, misschien zit hij een beetje verstopt?

Een compleet nieuwe aansluiting laten aanleggen kan best duur zijn.

https://www.mijnaansluiting.nl/home

Misschien kan T-mobile de netbeheerder een verzoek sturen.

 

@Sietel

Je vindt ook nergens een losse kabel met rood blauw oranje wit? Kijk eens in de meterkast of ergens anders, misschien zit hij een beetje verstopt?

Een compleet nieuwe aansluiting laten aanleggen kan best duur zijn.

https://www.mijnaansluiting.nl/home

 

Nee ik kan geen enkele kabel of aansluiting vinden behalve de coax van ziggo. 

Ik heb nog steeds geen contact weten te krijgen met de klantenservice na 3x een half uur in de wacht te hebben gestaan. 

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Sietel,

Je kan ook even bij buren vragen waar de aansluiting bij hun binnenkomt. Dan kan je gericht zoeken.

Is de aansluiting er inderdaad niet moet de netbeheerder (kpn) deze eerst aanleggen.

Dat kan je inderdaad zelf aanvragen via mijnaansluiting.nl of wachten op een T-mobile moderator, zij kunnen dit wellicht doorzetten naar de netbeheerder.

Mvg. Marcel

De monteur is inmiddels geweest en heeft de aansluiting net als ik niet gevonden. Ik mn abonnement opgezegd en de spullen terug gestuurd. Jammer.

Reputatie 7

Hey @Sietel,

Balen dat we niet kunnen leveren op jouw adres! Zo te zien heeft mijn collega alles netjes voor je in werking gezet en wordt je abonnement kosteloos beëindigd. Wie weet mogen we je in de toekomst wederom verwelkomen! :relaxed:

Reageer