Beantwoord

isra kabel, wat heb ik te gebruiken?

  • 3 December 2019
  • 3 reacties
  • 2156 Bekeken

Wat moet ik op wat aansluiten?

Branden soms al lampjes maar geen internet. Kunnen jullie kijken of het internet al werkt(want de aansluitdatum is verschoven en in mijn account herkent hij nog niet alles). 

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 December 2019, 12:15

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hi @Mariellelin 

Normaal sluit je rood aan op rood en blauw op blauw een alternatief is oranje op rood en wit op blauw maar dat is niet zo vaak het geval.

Je gebruikt de groene telefoonkabel zo te zien als aansluiting op het DSL punt, er zat een grijze DSL kabel meegeleverd die moet je gebruiken.

De kabel van vanaf het isra lijkt geen telefoonlijn is dit toevallig een verlenging?

Heb je al een mail/sms ontvangen dat je actief bent en wat staat er nu precies in je T-Mobile account?

Reputatie 7

Hey @Mariellelin,

Ik zie dat je modem up- and running is! Zo te zien is het helemaal gelukt met de installatie, top! :smile:

Reputatie 7
Badge +15

Hey @Piotr 

Ik had een vraagje heb je toevallig ervaring met de zyxel bevestigen aan de muur? Gezien mijn huis inrichting is dat de beste oplossing en bij alle andere providers kon dag gemakkelijk en bij deze zyxel zijn die voetjes niet te verwijderen, ik zie erboven wel 2 openingen waar hij op schroefjes kan hangen maar aangezien die voeten heb ik langere schroeven denk ik. Heeft iemand dit al gedaan en wat is dan het beste?

Reageer