Beantwoord

ISRA punt niet te vinden

  • 16 January 2020
  • 4 reacties
  • 1148 Bekeken

Hoi, in mijn appartement is geen ISRA punt te vinden. Ik heb de posts erop nagelezen en zowel in de kamers als in de meterkast gezocht, maar vindt niets. Zie de fotos.

De grijze kabel van het ronde kastje hangt links buiten beeld los.
In de woonkamer is wel een kabelaansluiting, geen telefoonaansluiting.

Ik lees graag hoe ik dit kan laten fixen.

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 January 2020, 15:59

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MartRdam

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl

Geeft bovenstaande link aan dat er een actieve telefoonlijn is?

 

 

Iets van bovenstaande is meestal wel aanwezig in je woning als er een actieve telefoonlijn is. Het kan ook zo zijn dat de kabel ergens los hangt, hij heeft meestal de kleuren rood/blauw/oranje/wit dan dient deze hersteld te worden.

Je zou ook een monteur vragen om te komen zodat hij deze kan zoeken en herstellen mocht het niet lukken.

 

Hoi Waqqas,

Volgens de website die je linkte zou er koper moeten zijn, of het werkt is een tweede.Die kastjes of doosjes zijn er niet. Wel dat ronde doosje, heb hem opengeschroefd en zie inderdaad vier kleuren draad. Zie foto.

Ik denk dat ik inderdaad een monteur nodig heb. Kan ik die via T-mobile bestellen, of moet dat via KPN?

groet

Mart

 

Dat lijkt op een ISRA maar is wel een antiek exemplaar, lijkt dat de aanvoer van boven komt, zou die eerst proberen, gewoon kabel loshalen en aansluiten met het meegeleverde doosje.

Reputatie 7
Badge +15

@MartRdam 

Het is een beetje onduidelijk met al die draden maar van de hoofdkabel neem je rood en blauw, rood sluit je aan op 1A en blauw op 2B, oranje op 1A en wit op 2B is nog wel eens een alternatief maar mocht je er niet uitkomen dan kan je contact opnemen met de klantenservice op 0800 0092 en vragen of een monteur langs kan komen.