Beantwoord

ISRA punt ontbreekt

  • 3 April 2020
  • 4 reacties
  • 572 Bekeken

Bij installatie van het thuispakket bleek het ISRA-punt (althans wat ik dacht dat het ISRA-punt zou moeten zijn), een loze kabel in de muur. Ik heb nog wat stuc weggeslagen, om te zien of er rondom dit punt een andere kabel zou liggen. Maar helaas. Ik heb verder gekeken dan alleen de meterkast, maar zie nergens een kabel binnenkomen. Tevens heb ik een KLIC-orientatie aangevraagd. Deze gaf aan dat het ISRA punt op dezelfde plek binnen zou moeten komen als de groene kabel, maar ook hier is niets te zien.

Volgens KPN zou er wel een telefoonaansluiting moeten liggen. Wat kan ik hier het beste mee doen?

icon

Beste antwoord door Folkert 3 April 2020, 11:14

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Beste @Alexeadner 

Beste bel je de T-Mobile klantenservice en zeg dat je ISRA punt hersteld moet worden door KPN. Zij zetten dan e.e.a. in werking. Nadat de KPN monteur alles gerepareerd heeft kun je wellicht zelf je DSL modem aansluiten of alsnog een T-Mobile monteur laten komen.

Groet, Folkert

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Alexeadner .welke kleur aders heeft de loze kabel, is het mogelijk om te kijken waar deze kabel precies vandaan komt?

Niks van bovenstaande te vinden in huis of de meterkast?

Hallo @Alexeadner .welke kleur aders heeft de loze kabel, is het mogelijk om te kijken waar deze kabel precies vandaan komt?

Niks van bovenstaande te vinden in huis of de meterkast?

Niks van bovenstaande. De kabel was 4 aderig (blauw rood, wit oranje even uit het hoofd) En 40cm lang nadat die uit het stucwerk los kwam. 

Ik ga contact opnemen met de klantenservice!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Alexeadner, welkom op de Community, hier helpen we elkaar graag aan oplossingen! Ben je eruit gekomen met mijn collega’s van de klantenservice? Wat @Folkert aangeeft klopt helemaal: wij sturen dan via de techneuten de netwerkbeheerder aan (KPN) en zij zullen een monteur langs laten komen om het ISRA-punt te inspecteren en waar nodig repareren. Laat ons weten of het gelukt is. We zitten namelijk altijd voor je klaar op de Community! :wink:

Reageer