Vorige bewoners hadden KPN en die zijn gekomen en hebben snel een tijdelijke kabel bia klimop omhoog via balkondeur naar binnen geknepen, dan door de kamer heen.
Als ik me hierover zorgen maak en nog in de bedenktijd T-mobile hierover inlicht, is het antwoord: eerst maar de aansluiting doen via die tijdelijke kabel, dan bellen zodat we werkzaamheden kunnen regelen voor definitieve aansluiting.
Nu zijn we weken verder, uren van bellen en chatten, van kastje-naar-de-muur van T-mobile naar KPN naar Volker/Wessels terug naar KPN, die het wel willen doen maar hiervoor opdracht nodig hebben van T-mobile, T-mobile zegt dat t alleen gaat als de kabel is gebroken??? Dus dan "breekt de kabel", wordt werk-order aangemaakt, maar dat gaat alleen door als je niet meer de "kabel herstelt", daar kom ik achter als ik nog eens navraag doe wanneer de monteur zal komen. Opnieuw bellen... uitleggen... suggestie blijft dat ik naar KPN website moet maar: dat kan alleen als je een KPN abonnement hebt!
Dus weer een "kabel-breuk" simuleren, en weer wordt werk-order aangemaakt maar het duurt een weekje voordat T-mobile er werk van gaat maken, en dan moet KPN nog op komen dagen... dus zou ik zomaar 2 weken weer "zonder internet" moeten zitten?
Tuurlijk KPN had maanden geleden de tijdelijke kabel moeten omzetten naar permanent, dat is niet gebeurd maar snel daarna vertrokken de huurders (en hun KPN abonnement), feit blijft dat T-mobile (zegt KPN) de opdracht aan KPN moet geven.
Dus wat zal ik doen? Geen twee weken (weer) zonder internet. Dus hopen dat de tijdelijke kabel het een jaartje volhoudt? En dan snel overstappen naar KPN, die zullen het vast oplossen zonder een 2-weken dis-connectie. Iemand een andere suggestie?
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel