Beantwoord

"Kabel fout" bij installatie T-mobile Thuis

  • 5 mei 2019
  • 3 reacties
  • 337 Bekeken

Goedemorgen.
Ik ben gestart met de installatie van T-Mobile thuis en heb het modem via de kabel aan ons ISRA punt met ministekker. Maar er komt geen internet verbinding tot stand.
Na het inloggen in het modem wordt daar aangegeven dat er een Kabelfout is.

Groet Nico
icon

Beste antwoord door Marcel MCi 5 mei 2019, 14:17

Hallo ikkenico,

Ik begrijp dat het wan lampje niet gaat knipperen en daarna branden.
Wellicht staat het signaal op het andere aderpaar. Probeer eens te verbinden met de witte en oranje draadjes i.p.v. de rode en blauwe.

Mvg. Marcel
Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb nu het geheel ook even aangesloten als een vast ISRA punt zoals in de handleiding aangegeven.
Rood -> Rood
Blauw -> Groen (met een zwart draardje )
Nog steeds "Kabel Fout" in het modem.
Reputatie 4
Badge +2
Hallo ikkenico,

Ik begrijp dat het wan lampje niet gaat knipperen en daarna branden.
Wellicht staat het signaal op het andere aderpaar. Probeer eens te verbinden met de witte en oranje draadjes i.p.v. de rode en blauwe.

Mvg. Marcel

Reageer