Beantwoord

Kan de monteur niet eerder komen?

  • 6 August 2020
  • 3 reacties
  • 241 Bekeken

Reputatie 1

Heb al eerder een topic geopend over dat we geen spullen hebben gehad en dat heel veel onduidelijk is. We zouden vanaf 29 juli overgestapt moeten zijn naar T-Mobile en weggaan bij Ziggo en hebben we uitstel gekregen tot 12 augustus van Ziggo.


Na veel gedoe hebben we net eindelijk een SMS gehad om een afspraak van de monteur, DIE KAN PAS 18 AUGUSTUS KOMEN? Kan dit a.u.b. niet eerder ofzo? Ik heb weinig zin om nogmaals een verlenging aan te vragen, maak dan een uitzondering als dat kan omdat we al heel erg lang aan het wachten zijn.. Vind dat niet zo netjes. Zou tof zijn als dit nog eerder geregeld kan worden.

 

Eventueel lees mijn oude topic.. 

icon

Beste antwoord door Sander 7 August 2020, 13:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mxtchhel 

Guidion is een installatiebedrijf die ook de installaties voor T-Mobile doet, ze hebben ook een eigen planning waar T-Mobile helaas niet zoveel aan kan doen

Wat je eventueel wel kan doen is regelmatig bellen met Guidion op telefoonnummer 088 2000 151 om te vragen of er een eerdere datum beschikbaar is door iemand anders die zijn afspraak heeft geannuleerd.

Reputatie 7
Badge +14

Ook bij Guidion gaan monteurs op vakantie. Het is nu ook overal bouwvak, dus het hoogtepunt van vakanties.

Reputatie 7

Hi @Mxtchhel,

 

Ook wij willen graag jou zo snel mogelijk aansluiten. En dat gaat binnenkort ook gebeuren! Onze installatiepartner neemt contact op en je kunt kiezen of in overleg met hen een datum afspreken. Let op: de datum van de afspraak is afhankelijk van het arriveren van het installatiepakket en de lijnaanvraag. Ik zie dat deze allebei al ingepland staan. Kijk op My T-Mobile Thuis voor het laatste nieuws. 

Dit is ons advies als je zelf de overstap regelt

Glasvezelinternet > Nu komt er een monteur langs om de installatie uit te voeren. Deze belt twee à drie weken na je aanvraag om een afspraak te maken. Je kunt tussen de één en zes weken in de toekomst plannen. Kies de monteursafspraak dan minimaal vier weken in de toekomst en zeg daarna pas je oude provider op. Je hebt namelijk een maand opzegtermijn bij je oude provider.

 

Ik heet je hierbij alvast welkom! 

Reageer