Beantwoord

Kan niet inloggen My T-mobile Thuis

  • 5 maart 2019
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Goedemiddag,
Ik heb T-mobile Internet,Tv en Bellen besteld incl. overstapservice. Ik moet binnen 3 dagen bevestigen via My T-mobile Thuis portaal, maar ik kan niet registreren via het opgegeven @gmail.com en @t-mobilethuis.nl adres. Kunnen jullie deze even activeren? Klantnr WTJ20906
Bedankt.
icon

Beste antwoord door Cheyenne 8 maart 2019, 15:40

Hoi @evertk, ten eerste heet ik je van harte welkom bij onze club én op de Community! Gaaf dat je je hebt aangesloten. De inlog voor My T-Mobile Thuis regel ik meteen voor je. Ik stuur je zo een privébericht met jouw persoonlijke inloggegevens. Ik spreek je zo! 👋🏻
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hoi @evertk, ten eerste heet ik je van harte welkom bij onze club én op de Community! Gaaf dat je je hebt aangesloten. De inlog voor My T-Mobile Thuis regel ik meteen voor je. Ik stuur je zo een privébericht met jouw persoonlijke inloggegevens. Ik spreek je zo! 👋🏻

Reageer