Beantwoord

Kan nog steeds geen Glasvezel verbinding aanvragen Gouda

  • 3 June 2020
  • 6 reacties
  • 536 Bekeken

Hallo, 

Het is inmiddels al ruim 3 maanden geleden dat ik een glasvezel aansluiting heb gekregen in mijn huis. Jammer genoeg was de communicatie niet echt sterk rondom wanneer ik hier gebruik van kon maken en heb ik dus een lange tijd moeten wachten tot ik überhaupt iets kon weten. Het bleek namelijk dat KPN netwerk nog niet helemaal klaar was met de wijkcentrale, dus heb ik daar dan nog ruim 2 maanden op moeten wachten. 

Nu is het dan zo ver en zouden alle werkzaamheden voltooid moeten zijn, maar kan ik nog steeds niets aanvragen bij T-mobile. Nu heb ik een week geleden gecheckt op de XS4ALL en KPN website en zie ik daar wel bij de postcodecheck dat ik gewoon een glasvezel verbinding kan aanvragen. 

Natuurlijk is dat KPN zelf en besloot ik dan toch maar een week te wachten, maar nu doe ik de postcode check en zie ik nog steeds slechts een DSL verbinding op mijn adres staan. 

Na meerdere keren met de klantenservice gebeld te hebben, kunnen ze mij ook niet meer helpen, dus probeer ik als laatste optie dit via een topic te doen. 

Hebben jullie zicht op wanneer ik eindelijk van mijn glasvezel verbinding kan genieten? Het is namelijk zeer zonde dat jullie gewoon een top verbinding aanbieden, maar dat de klant hier geen gebruik van kan maken!

 

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, omdat ik normaal gesproken zeer te spreken ben van zowel de service als de diensten van T-mobile. 

 

icon

Beste antwoord door Brian 9 June 2020, 13:09

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hi @Nabil_123, hopelijk kunnen we op relatief korte termijn op deze techniek gaan leveren maar er is op het moment geen concrete datum bekend. Eerlijke antwoord; Ik zeg het met pijn in mijn hart maar ik zou hier daarom op dit moment niet op wachten en je zou inderdaad in de tussentijd op zoek kunnen naar alternatieven.

Hallo @Brian , 

Oh serieus? Dat is best apart. Kan ik dit dus enkel bij KPN en Xs4all aanvragen? Heeft T-mobile overigens zicht op wanneer ze dit wel kunnen doen. Of is dit meer een kwestie van het gaat ooit gebeuren (dus er is geen enkel zicht op). 

Bedankt alvast!

Reputatie 7

Hi @Nabil_123, het duurde even voordat het helemaal duidelijk was maar de situatie is al volgt: De aansluiting die er op dit moment ligt is gedaan via een nieuwe techniek (GPON) waar wij nog geen gebruik van maken. De bedoeling is wel om dit in de toekomst te gaan doen maar op dit moment kunnen wij nog niet leveren op deze aansluiting. Wanneer dit wel mogelijk is dan zal je de aansluiting ook zien in de postcode checker op onze website maar voor nu kan ik je die optie jammer genoeg nog niet bieden!

Hallo @Brian , 

 

Was er nog meer hierover bekend? 

Heel goed om te horen @Brian!

Ik wacht het dan even af. 

Reputatie 7

Hi @Nabil_123, helemaal met je eens! Ik kan niks beloven maar ik ga hier voor je achteraan. Ik moet hier even voor op zoek naar een collega die hier daadwerkelijk meer over weet dus ik kom hier na het weekend bij je op terug! 

Reageer