Beantwoord

Kapotte modem en we wachten al bijna 2 weken

  • 9 July 2019
  • 2 reacties
  • 517 Bekeken

Beste meneer/mevrouw van T-Mobile,

Vandaag wederom met jullie gebeld, na een half uur eindelijk iemand aan de telefoon gekregen.
In de nacht van 26 op 27 juni is onze modem kapot gegaan, er brandde geen enkel lichtje meer.
Gelijk gebeld met de vraag wat kunnen we hieraan doen.
De beste meneer van T-Mobile heeft het een en ander doorgemeten en kwam inderdaad tot de conclusie de modem is kapot.
Prima kan gebeuren.
Gezegd door jullie dat er een nieuwe modem op gestuurd.
Gevraagd wanneer we deze kunnen verwachten, de meneer was eerlijke en vertelde mij dat het erg druk is bij jullie er er veel achterstand is en dat het maximaal 7 dagen kon duren voordat we een nieuwe modem hebben.
7 dagen dat vond ik toch al wel extreem lang maar goed geaccepteerd en wachten totdat de tijd voorbij is.

Vrijdag 5 juli wederom gebeld inmiddels een week geleden en nog steeds geen modem.
Weer het zelfde verhaal druk, nieuwe klanten en in elke zin wordt door een medewerker excuus aangeboden..

Nu is het vandaag 9 juli en nog steeds geen modem.... Uiteraard weer gebeld.
En wat krijg je te horen, achterstand, excuus, nieuwe klanten enz.
Dood leuk wordt gezegd het kan nog wel een week duren.....

Beste T-mobile jullie willen toch ook je huidige klanten behouden. Al met al zitten we zo straks 3 weken zonder internet, tv noem het allemaal maar op.

Echt een slechte zaak en totaal klant onvriendelijk...

Hoe gaan jullie dit nu weer oplossen.
icon

Beste antwoord door Piotr 11 July 2019, 16:23

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
@spbleeker Welkom op het forum.

Dit is een klant helpt klant forum, met ondersteuning vanuit T-Mobile. Een reactie van webcare kan 24/48 duren maar dit kan uitlopen door drukte. In veel gevallen kunnen we onderling veel problemen oplossen, echter voor jou is webcare nodig.

Als je hier alvast je abonnementsnummer invult, kan T-Mobile meteen aan de slag als ze je probleem zien. Deze gegevens kan alleen webcare zien.

Je zal helaas nog even geduld moeten hebben.
Reputatie 7
Hey @spbleeker,

Allereerst jammer om te horen dat je er zo'n nasmaak aan hebt overgehouden. Door de huidige drukte kan het wat langer duren eer je een antwoord hebt gekregen. Excuses dat je hier last van hebt ondervonden. Inmiddels beginnen we steeds meer bij te geraken qua werkvoorraad zodat iedereen netjes op tijd wordt geholpen.

Ook zie ik inmiddels dat je vandaag een nieuw modem hebt ontvangen, super fijn! Ik ben benieuwd of je problemen hiermee zijn opgelost.☺️ En mocht je nog vragen hebben, laat mij dit weten, dan help ik je graag!

Reageer