Beantwoord

klacht

  • 26 November 2019
  • 3 reacties
  • 343 Bekeken

Beste,In oktober hebben we telefonisch contact met jullie opgenomen. Wij opende onze kapsalon en moesten spoedig internet hebben.We kregen toen een aanbod om de 4G router via try en Buy voor 42 die maand te gebruiken tot dat ons internet thuis router geleverd zou worden. Zodra het thuis abonnement zou lopen konde we op zeggen en kregen we de terug betaling van de rest van de maandZelfs een afspraak met de monteur was ingepland aan de telefoon op 13 Nov.

We kregen een mailtje omdat er op dit adres nog geen afzegging was van de vorige eigenaar. Wij hebben netjes het huur contract op gestuurd.en hierop kregen we als reactie dat onze aanvraag werd afgerond. Toen de rekening was afgeschreven bleek dit €54,48. De afspraak van de router voor €42,- dus de eerste afspraak werd al niet nagekomen. nou eind november, hebben we nog geen thuis router ontvangen van jullie, tijdens het telefoon contact zijn we door 3 van jullie medewerkers te word gestaan met eigenlijk geen een goede oplossing.Ja, de router van 4G konde we opzeggen en dan hadden we 2 weken om het terug te sturen. en de thuis router kwam zo snel mogelijk.Maar zekerheid hier over konde we niet krijgen. We zijn echt zeer ontevreden over jullie service.. en als wij spreken over een tegemoetkoming van kosten krijgen we hier geen reactie op. Doordat onze thuis internet aanvraag niet is afgerond door jullie personeel moeten wij extra kosten maken en tevens zitten we in de onzekerheid of we op tijd internet hebben. Als goed draaiende kapsalon kunnen wij ons dit niet veroorloven want onze telefonie gaat via internet.Wij verwachten van jullie een passende oplossing

icon

Beste antwoord door Piotr 28 November 2019, 14:03

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7

@Noud1989

Je hebt jouw bericht ook al in dit topic geplaatst. Het is niet de bedoeling dat je continu hetzelfde bericht stuurt in andere topics, dit wordt als spammen gezien. Je kunt het andere topic reacties plaatsen.

Dit topic gaat op slot.

Hi T Mobile,

sinds oktober is er aangegeven dat er een creditering tegoed voor mijn T Mobile thuis abonnement. In de tussentijd zijn we 3 maanden verder en is de creditering nog steeds niet overgemaakt. Ondertussen heb ik maandelijks een medewerker telefonisch gesproken die elke maand een andere datum hebben opgegeven wanneer dit wordt gestort. U zult begrijpen dat dit simpelweg amateuristisch en bedroevend is. Bij deze dien ik nogmaals een klacht in en eis ik naast de reeds toegegeven creditering nog een extra compensatie.

 

Over dit item zijn reeds meerdere tickets bekend:

  1. Ticket#2019111311012799
  1. email betreffende bevestiging creditering: 28-10 om 09:13uur 2019

 

AUB zsm in orde maken!

 

Noud

 

Noud1989 schreef:

Hi T Mobile,

heb ondertussen wederom jullie klantenservice gesproken, die geeft aan dat er eerst nog een goedkeuring moet komen binnen 10 dagen. En vervolgens zal het geld pas binnen 30 dagen worden overgemaakt (hierbij werd aangegeven dat er geen garantie is) 

Geef anders een 06 nummer van jullie boekhouding dan stuur ik wel een Tikkie is alles vandaag nog opgelost.

Aub deze week oplossen

Noud

 

Reputatie 7

Hey @Instyle,

Dat is geen fijn begin van onze samenwerking. Ik had je het liefst een soepele overstap gegund! Inmiddels zie ik gelukkig dat je pakket morgen tussen 9.15 - 11.45 uur wordt bezorgd. Dit kun je ook heel makkelijk terug zien binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. Op 5 december wordt je pakket geactiveerd en kun je na de installatie probleemloos van je T-Mobile Thuis pakket genieten.

Ben je toevallig in het bezit van een mobiel T-Mobile abonnement? In dat geval bied ik je graag ter compensatie een Unlimited voucher aan waarmee je die dagen kunt overbruggen met het gebruik van internet. Ik hoop dat we vanaf 5 december met een schone lei kunnen starten!