Beantwoord

Klacht!!!!

  • 15 January 2021
  • 3 reacties
  • 222 Bekeken

Ik ben twee dagen geleden gebeld door Centraal Adviespunt. Het verhaal begon dat ik al meerdere malen post zou hebben ontvangen dat we helemaal over gaan op glasvezel. En dat Ziggo waar ik nu zit dat niet kan leveren. En dat Centraal Advies Bureau de enige is die het glasvezel kan leveren en dat ik na een jaar wel weer kon overstappen naar een andere aanbieder. Ik had haast en ik gaf al een paar keer aan dat ie een andere keer maar moest terugbellen. Maar hij bleef maar aandringen. Om er maar vanaf te komen ben ik overstag gegaan. Met in mijn achterhoofd dat ik dit later (binnen 2 weken) wel uitzoek of dit verhaal klopt. Nou niet dus! Ziggo kan zeker ook glasvezel aanbieden en ik heb 100% zeker geen post of mail van dit bedrijf ontvangen. Ze liegen je gewoon voor. Al zou ik €20,00 goedkoper uit zijn bij T-Mobile dan nog zou ik geen zaken met ze doen. Als je op zo'n manier aan je klanten wil dan ben je niet goed bezig! Ik ben benieuwd of ze deze post verwijderen of dat ze excuses aan gaan bieden. Wat denk jij?

icon

Beste antwoord door Pieter_B 15 January 2021, 12:43

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hallo @TessaSteppe 

Er is al een topic met mensen die een soortgelijke klacht/vraag hebben, over wat de connectie van TMT is met dit bedrijf.

@Jason is er in dat andere topic, als moderator, mee bezig om te kijken of dat betreffende bedrijf toestemming heeft van TMT om dit soort praktijken te doen.

BTW, Ziggo levert alleen maar internet via de kabelaansluiting, zeker niet op glasvezel.

Reputatie 7
Badge +5

@TessaSteppe 

Voldoende antwoord met bovenstaande link?

Reputatie 7
Badge +14

Hallo. @TessaSteppe  Buiten alles wil ik even melden dat Ziggo Geen glasvezel kan leveren in huis. Tegen mij zeiden ze dat ze buiten er wel gebruik van maken maar het blijft binnen kabelinternet.
Ben Er zelf weggegaan door al de storingen in Utrecht.


Hopelijk komt alles goed en komt er een fijne oplossing voor je.

Groetjes