Klacht aansluiten T-Mobile Thuis

  • 21 November 2017
  • 1 reactie
  • 158 Bekeken

Beste,

Op 6 november zouden we T-Mobile Thuis geleverd krijgen.
Met veel enthousiasme de spullen aangesloten, maar helaas.... Het werkte niet :-(
Contact gehad met de klantenservice (eerst 30 min in de wacht), en hij bood een monteur aan.

[Dag 1] Een monteur zou langs komen, en kwam al dik een uur te laat. Helaas kon hij het niet fixen, want er wat iets niet goed bij KPN. De monteur zou iemand van KPN aansturen zodat hij iets kon herstellen op het netwerk.
[Dag 2] KPN monteur op de stoep en heeft alle bekabeling in orde gebracht, alleen werkte het nog steeds niet. Volgens monteur was de dienst zelf niet actief op de lijn. Hierbij heb ik direct de klantenservice (inclusief 30 min wachten) weer gebeld. Medewerker vond het ook allemaal niet kunnen en zou me de volgende dag terug bellen.
[Dag 3] Geen telefoontje gehad, en geen dienst geleverd. Dus wederom zelf maar weer bellen, oja voordat ik het vergeet te melden, natuurlijk weer met de 30 min wachttijd. Nu had ik een medewerker aan de lijn die mij vertelde dat jullie nog op een bericht zaten te wachten van KPN, want dan kon pas de dienst geactiveerd worden. Vervolgens geeft de medewerker aan dat hij me terug zou bellen. Heb hem al gelijk aangegeven dat ik in die loze beloftes niet veel vertrouwen heb. Maar hij zou het in zijn rooster zetten, want anders zou de manager hem daar wel op attenderen. Dus met goed vertrouwen sluit je dan maar het gesprek af.
[Dag 4] Je raad het al.... Helemaal niets.... Geen telefoontje, geen diensten. Dus alle moed bij elkaar geschraapt om nogmaals 30 min van m'n leven te verbranden en de klantenservice bellen. Na het voor de zoveelste keer uitleggen aan de medewerker blijkt het adres niet te kloppen, en is er bij de aanvraag de toevoeging van ons huisnummer niet verwerkt in het systeem. Met als reactie van de medewerker, sorry meneer, dit gaat 12 dagen duren voordat u bent aangesloten.

Heb de medewerker vriendelijk bedankt voor z'n moeite en het contract per direct opgezet.
Aan dit amateuristische, klant onvriendelijke gedoe wil ik mijn geld niet uitgeven om een dienst af te nemen.
Fouten kunnen gemaakt worden, maar als men iets beloofd en niet nakomt is dit de treurnis ten top.
Graag ontvang ik een reactie van T-Mobile over deze klacht.

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Oei wat een gedoe bvd84! Het lijkt in dit geval een ongelukkige samenloop van omstandigheden, het begon natuurlijk met de aanmelding op het verkeerde adres. Daarnaast kunnen wij pas bij het opleveren vaststellen dat er mis is met de aansluiting. Als de oorzaak buiten de woning ligt (dus vanaf de straat) dan schakelen wij direct de netbeheerder in om de verbinding te herstellen. Hiervoor moet er een monteur ingepland worden waardoor het een aantal dagen kan duren voordat de verbinding hersteld is.

Als dan achteraf blijkt dat het niet om het goede adres gaat dan moet er opnieuw een monteur ingepland worden om het juiste adres aan te sluiten. Wij kunnen dit niet zomaar "administratief" overzetten. Er moet namelijk echt een handeling verricht worden om de aansluiting op het adres actief te maken. Ondanks dat er een logische verklaring voor is neemt het niet weg dat dit natuurlijk geen positievre ervaring is en mijn excuses voor de overlast die je hebt ervaren. Jammer dat je ons gaat verlaten maar wel begrijpelijk. Hopelijk loopt het voorspoedig bij je volgende provider!