Beantwoord

Klacht agressieve monteur van Guidion

  • 15 December 2020
  • 1 reactie
  • 331 Bekeken

Goedenavond,

Wat ben ik geschrokken vandaag. We hebben problemen dat er geen netwerk verbinding aanwezig is en daarvoor zou een monteur van Guidion komen kijken. Mijn vader deed open en ik was in mijn kamer (op de 1ste verdieping) aan het leren. Ineens hoor ik vanuit de woonkamer (van de begane grond) de monteur met een verheffing in zijn stem tegen mijn vader praten. Het klonk heel agressief dus ik ben meteen naar beneden gerend en toen was de monteur net op het punt om weg te gaan. Het probleem was niet opgelost en mijn vader wilde dat hij nog even 2 minuten bleef zodat hij ook met t-mobile deze constatering samen met de monteur kon doorgeven, maar de monteur liet klaarblijkelijk weten dat hij meteen gaat en deze 2 minuten niet kan wachten. 

Ik vind het zeer onprofessioneel en zeker niet aanvaardbaar dat een monteur agressief zijn stem verheft als hij bij een klant op bezoek is. 

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 15 December 2020, 18:19

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @raveena.chandra  Dat is zeker niet de bedoeling, misschien was het een misverstand.

Je kan het beste contact opnemen met  Guidion 

Daar weten ze hopelijk wie het was en kunnen ze uitzoeken wat er aan de hand was! 

 

Bel met Guidion:
088-2000151 (lokaal tarief)

Je kunt Guidion bereiken op:

Maandag t/m donderdag: 09:00 t/m 21:00
Vrijdag: 09:00 t/m 17:30
Zaterdag: 09:00 t/m 17:00
Zondag: Gesloten

Succes.

Reageer