Beantwoord

KLACHT - Belofte monteur en modem wordt niet nagekomen

  • 11 October 2019
  • 11 reacties
  • 372 Bekeken

2de tv -box aangesloten, maar werkt niet.

Maandagavond 3 kwartier aan de lijn gehangen met Klantenservice en er werd geconcludeerd dat ik een nieuwe modem nodig heb, omdat mijn huidige de nieuwe tv-box niet ziet. Mij is een nieuwe modem beloofd en een afspraak met een monteur. Er zou door Gydeon contact met mij worden opgenomen.

Op woensdag zelf geïnformeerd: Gydeon is slecht bereikbaar en weet van niets. Blijkt dat backoffice van T-Mobile de klacht gesloten heeft ipv door te zetten. Dit is fout 1. Vervolgens nogmaals een ticket aangemaakt, om dit alsnog te doen. Vrijdag weer geïnformeerd en Gydeon weet nog steeds van niks en ik heb nog steeds geen modem. Fout 2.

Inmiddels is het dag 5 en krijg ik een standaardmail dat mijn verzoek in behandeling is, en dat het 10 werkdagen kan duren !!! Weer gebeld en uigelegd dat ik dit onacceptabel vindt. Er wordt mij uitgelegd dat men het simpelweg druk heeft en ze niks voor mij kunnen doen. Het feit dat er al 2 fouten zijn gemaakt, is niet relevant.
icon

Beste antwoord door Piotr 14 October 2019, 16:08

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Hey @Bvgaalen,

Ik baal dat je zo'n gevoel hebt overgehouden. Zo te lezen is er wat mis gegaan bij de aanmelding van jouw probleem en dat betreur ik!

Ik zie inderdaad dat het probleem is aangemeld bij onze techneuten, zij gaan er alles aan doen om dit probleem voor je op te lossen. Achter de schermen is alles in gang gezet, zodra we meer weten, nemen we contact met je op.

Als noodoplossing kun je ook TV kijken op je Tablet of smartphone of op je TV via Chromecast of Apple TV. Hiervoor heb je wel je TV-klantnummer en TV-pincode nodig.
Lees hier hoe je TV Anywhere kunt installeren: https://t.co/9NGNwKnZD5
En hoe je TV Anywhere kunt gebruiken https://t.co/nWEbGhLrrc

We gaan dit oplossen voor je!

Hi Piotr,

 

Dank voor je reactie. Ik wil alleen maar na ruim een week een afspraak maken. Waarom moet dat zo lang duren?

En inmiddels ruim 1,5 verder en ik heb nog niet eens een afspraak?!? Begint wel erg genant te worden.

Piotr, ben je er nog?

Heel verrassend… van je collega's in ieder geval nog steeds niks gehoord?

 

Wanneer komt er EINDELIJK een monteur met een modem langs?

Maandag zitten we op 2 weken, en dan gaan jullie me zeker zeggen dat ik pas over X weken een afspraak kan maken.

Reputatie 7

Hoi @Bvgaalen,

 

Wij zijn er zeker nog! Ik heb er zojuist meer druk achter gezet. Ik hoop je binnenkort meer te kunnen vertellen. Maandag zal ik je meer kunnen vertellen. Weet dat ik er op terugkom! 

Waar halen jullie het lef vandaan om mij een 'goed nieuws’ mailtje te sturen.

Mijn vraag/verzoek zou zijn verholpen?!?

 

We zijn 3 weken verder en jullie gaan mij toch niet vertellen dat wederom mijn klacht gesloten is, ipv opgepakt?

 

Inmiddels vind ik dat ik eisen mag gaan stellen: ik wil vanavond worden teruggebeld door een leidinggevende die regelt dat er morgen of overmorgen een monteur met een nieuwe modem komt, zoals beloofd.

 

Heeft hier iemand ervaring met sites zoals Kassa/ Consumentenbond? Helpt dit?

Kijk eens op consuwijzer. Geef tmobile in dit geval 1 week om de zaken werkend te krijgen en zo niet ontbind je de overeenkomst met tmobile vanwege nalatigheid van tmobile.

We zijn er mee bezig en er gebeurt ondertussen niks is natuurlijk geen argument. De moderators zouden zichzelf ook eens achter hun oren moeten krabben waarmee ze bezig zijn.

Reputatie 7

Hoi @Bvgaalen,

 

Ik leg het graag uit! Door mijn actie van zaterdag is er nu juist beweging ontstaan. Ik zie dat er inmiddels een afspraak met de monteur is ingepland op donderdag de 24e. De monteur heeft de opdracht om het modem te vervangen, precies zoals je aangaf. Is deze afspraak niet bekend bij jou of komt deze niet goed uit? Bel dan met 088-2000151 om de afspraak te herplannen. We gaan dit oplossen! 

Hakuin, dank voor je antwoord.

 

Sander, Bedankt dat je een en ander in gang hebt gezet. Helaas was mijn melding vervolgens - voor de 3de keer foutief - gesloten ipv doorgezet naar Guidion. Ik heb zelf weer moeten bellen en eisen dat ik direct een afspraak kon maken. Daardoor staat nu de afspraak voor donderdag a.s.

Probleem is 4,5 weken later dan gemeld opgelost. Echter zou ik nog iets van compensatie krijgen. Echter al 2 weken niks gehoord.

 

Ondertussen was mijn laatste factuur 3x zo hoog als normaal, terwijl hier geen kosten voor mij aan zouden zitten.

 

Wanneer wordt ik eindelijk fatsoenlijk te woord gestaan?

Reputatie 4

Hi @Bvgaalen, excuses voor mijn vertraagde antwoord. Ik heb de vergoeding voor de niet werkende tweede TV Box voor je in orde gemaakt voor de periode 7 oktober t/m 24 oktober. Op 7 oktober hebben we van jouw de melding gekregen dat deze het niet doet en op 24 oktober heeft de monteur het probleem opgelost. Per e-mail ontvang je een bevestiging van de vergoeding. Het bedrag van de vergoeding wordt verrekend met je factuur van december!

 

Reageer