Beantwoord

Klacht: "Foutje in uw bestelling" is de melding. En nu?

  • 7 August 2019
  • 4 reacties
  • 350 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
Nog nooit problemen gehad (±5 jaar klant 😎) met T-mobile en een jaartje T-thuis, totdat...

29-07: Wegens verhuizing een nieuwe T-mobile Thuis abonnement afgesloten via 0800-0419. Nieuwe medewerker aan de lijn, prima, uur verder en alles nagelopen en het lijkt gezegend. 09 aug. als voorkeur opgegeven voor de monteur om de boel te installeren.
30-07: Weer gebeld, gezien ik geen bevestiging had gekregen in de mail. "Meneer, het verwerken duurt wat langer want veel orders etc.. maar de bestelling is verwerkt." Oke, dan wacht ik het af.
......
....
..
07-08 ingelogd in T-mobile Thuis account en krijg de melding te zien: "Foutje in de bestelling. We zijn er mee bezig en er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen". Hmm.. geen idee hoe lang dat er al staat, maar via chat contact opgenomen en de order was nog niet eens doorgezet en de verwachte afspraak voor de monteur is nu niet 09 aug maar 21 aug geworden. Chatmedewerker heeft alles nu doorgezet en de bedenktijd geannuleerd, anders duurt het nog langer. Tevens wist de medewerker ook niet waarom er een fout in de bestelling zat.

Nu ben ik benieuwd naar het volgende T-mobile. Wat was de fout waarom ik nu moet wachten? En hoe wordt het wachten/moeite gecompenseerd? Gezien ik nu vanaf datum bestelling 3 weken onnodig moet wachten.

Thanks.
icon

Beste antwoord door MelisaTMT 15 August 2019, 15:28

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Helaas, niet 21 augustus, maar 29 augustus komt de monteur langs. Een maand later dan de geplaatste bestelling.
Reputatie 4
Hi @JePe55, leuk om te horen dat je al zolang klant bent! Minder leuk om te horen dat de order niet helemaal soepel verloopt. Ik heb het er direct allemaal bij gepakt. Ik zie inderdaad dat mijn collega aangeeft dat de order in eerste instantie vast werd gehouden, wat betekend dat de bestelling wel binnenkomt maar nog niet doorgezet wordt. Dit kan te maken hebben met dat er bijvoorbeeld al een ander actief abonnement op jouw adres was, of een betalingsachterstand. Ik kan echter de reden hiervan inderdaad, net als mijn collega, niet achterhalen. Doordat de order later is doorgezet, verschuift de plandatum ook automatisch omdat we natuurlijk een bepaalde tijd nodig hebben voor de lijnaanvraag. De plandatum staat dan ook vast op 28-08, en dit kan ik niet vervroegen. Als ik dit wél had kunnen doen, had ik dit met alle liefde voor je gedaan! De monteur komt direct een dag later langs om alles bij je te installeren. In ieder geval fijn om te zien dat mijn collega dit alsnog zo snel mogelijk voor je heeft doorgezet, en dat je voorzien bent van onbeperkt internet op jouw mobiele abonnement! Onwijs bedankt voor je geduld tot nu toe! 💪🏼
Reputatie 2
He @MelisaTMT , thanks voor je bericht. Het was wel netjes geweest als ik op de hoogte gebracht zou worden dat mijn order niet doorgezet was, door wat dan ook. Leerpuntje voor bij verkoop/klantenservice i.p.v. focussen op targets. Had een hoop tijd, moeite en frustratie gescheeld😥. In ieder geval, jammer dat het niet meer te achterhalen is.

Nogmaals bedankt en ook voor het uitzoeken.
Reputatie 7
Hi @JePe55, op het moment dat een bestelling niet automatisch doorloopt wordt deze in behandeling genomen door één van mijn collega's en daarna ontvang je heirover een e-mail van ons. Mogelijk was je er in dit geval zelf op tijd bij waardoor we je nog geen bericht hadden gestuurd. We er voor zorgen dat je zo snel mogelijk online bent!

Reageer