Beantwoord

Klacht indienen: Klantenservice en T-mobile thuis

  • 12 September 2019
  • 3 reacties
  • 749 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Geachte T-mobile Team,

Ik ben al 15 jaar trouw klant van T-mobile (5mobiele abonnementen)
Ik merk echter dat het steeds slechter gaat met jullie customer service.
1. Ik heb recent via hot-spot van mijn een nummer naar een andere internetbundel toegevoegd. Krijg ik het toegevoegd op het verkeerde nummer. Bel ik uw customer service. Krijg ik een nietswetende student aan de lijn. Conclusie: ik moet twee bundels kopen. Het is net Marktplaats-oplichterij: maak geld over en bekijk het maar (15€ verlies)
2. T-mobile thuis is mij door een charmante man in uw winkel aangesmeerd want het zou goedkoper en beter zijn dan KPN. Iedereen is heel vriendelijk en het aanbod klinkt geweldig.Tot DAT moment, want de aansluiting niet werkt. Eerst wordt mij verteld dat de verkeerde datum is doorgegeven. Maar nu is er nog steeds geen internet. Ik gebruik dezelfde aansluiting als die ik voor KPN gebruikte. Is altijd goed gegaan. Geen problemen. Met Tmobile dus wel ineens problemen. Monteur kan pas over 2(!) weken komen en tot die tijd zit ik (en daardoor ook mijn bedrijf) zonder internet en telefoon.
Vandaag heb ik T-shop (Rokin, Amsterdam) bezocht met het verzoek om een tijdelijke oplossing. Nee hoor, we kunnen niets zien over uw abonnement in onze computer. Opzeggen? Dat kan ook niet want wij weten de opzegtermijn niet. En dan van Celline ook nog een grote mond krijgen en stoer praten, etc. Ik vroeg me af of het nieuwe politiek is van T-mobile: dit soort Marktplaatsaanbiedingen? Iets verkopen wat niet werkt en vervolgens niet meer bereikbaar zijn voor oplossingen.
Hopelijk word ik nu wel serieus genomen door Tmobile. Ik hoop spoedig van u antwoord en een oplossing te krijgen.

Met vriendelijke groeten, Sergej
icon

Beste antwoord door Brian 20 September 2019, 11:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi @Aivengo, ai balen dat het niet werkt. Je lijn is al actief sinds 11-09 maar er lijkt geen verbinding te zijn met de modem. Laat zeker weten hoe het is gegaan met de monteur vandaag!

Wat je internetbundel betreft is het mij nog niet helemaal duidelijk, bedoel je dat je met en mobiel toestel verbinding hebt gemaakt via een hotspot en dat de bundel toen naar het hotspot toestel is gegaan in plaats van het toestel waar je de bundel mee wilde kopen? Dit kan inderdaad kloppen, je 06-nummer wordt namelijk automatisch herkend wanneer je gebruik maakt van My T-Mobile. Ik vermoed dat de verbinding vanaf het hotspot toestel herkend werd. Overigens heb je nooit een hotspot nodig om een bundel te kunnen activeren, dit kan ook gewoon via de app ondanks dat je bundel op is.
Beste @Brian ,

Bedankt voor je reactie. Monteur is na 2 min weggegaan. Hij geeft aan dat KPN nog is aangesloten.
Ik wacht nu (al 2 uur) op sms van KPN om een nieuwe afspraak te maken. Dus ja, wat moet ik ermee?
Reputatie 7
Hey @Aivengo,

Ik zie inderdaad dat de netwerkbeheerder (KPN) is aangestuurd. Ik verwacht dat je deze week een telefoontje gaat ontvangen voor het maken van een afspraak. Hoe dan ook is alles in gang gezet om dit probleem voor je op te lossen!

Over de kosten hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken. Geef ons een seintje zodra alles weer netjes werkt. Dan dienen wij een vergoeding in voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement. Hulp is aanstaande!

Reageer