Beantwoord

Klacht late oplevering internet en televisie

  • 28 October 2019
  • 1 reactie
  • 212 Bekeken

Beste,

Ik ben erg boos. Begin oktober heb ik bij jullie internet televisie en bellen aangevraagd per 1 november. De medewerker die ik sprak zei dat dit geen probleem is en dat 1 november alles in orde gemaakt zou zijn. Degene gaf nog aan dat er 2 weken bedenktijd is en dat er daarna door Guidion contact met ons opgenomen zou worden. Daarop gaven wij aan dat de bedenktijd niet nodig was, dit omdat wij zeker wilde zijn dat 1 november alles geregeld zou zijn.

Nu is het 28 oktober en ik had nog niks vernomen van Guidion. Hierop belde ik met jullie klantenservice, er was iets fout gegaan. De medewerker die ik in eerste instantie had gesproken had de bedenktijd niet overgeslagen en de aanvraag was niet doorgezet naar de juiste afdeling. Jullie fout dus!

Vervolgens gaf de medewerker die ik vanochtend sprak aan dat ik een afspraak moet maken met Guidion zodat het nog zsm geregeld kon worden. Ik bel met Guidion, eerste mogelijkheid is 14 november omdat er nog hellemaal geen internet geleverd kan worden tot die tijd. Vraag me niet waarom, medewerker gaf aan dat ook de opdracht voor die aansluiting niet goed in het systeem stond.

Ik ben hier erg boos om. Ik regel ruim van tevoren dat ik per 1 november internet heb (dit is het belangrijkst), alles zou geregeld worden, maar het tegendeel is waar. Ik werk vanuit huis, ik heb daarvoor internet via de kabel nodig. 
Jullie medewerkers kunnen niks voor me doen zeggen ze, er is geen mogelijkheid om een externe router naar mij toe te sturen zodat ik kan werken.

Dit kan toch niet op deze manier? ik maak een afspraak met jullie, en deze komen jullie niet na. Ik kan nu dus 2 weken niet werken, heb namelijk niet de mogelijkheid om naar een kantoor te gaan, omdat jullie een fout hebben gemaakt. Ik wil hier een oplossing voor hebben, ik betaal jullie om dit te regelen, ik ga er dan ook vanuit dat jullie je werk doen.

Of het nou wordt opgelost middels een externe router, een vergoeding of iets anders maakt me niet uit. Zolang jullie het maar oplossen.

Ik verwacht snel reactie van jullie. Liever vandaag dan gisteren, aangezien ik gemerkt heb dat jullie 'zsm' 2 weken inhoudt, hoop ik dat jullie dit veel sneller oplossen.

Groeten,
Kirsten van Doorn

icon

Beste antwoord door TAVL 28 October 2019, 13:54

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag@Kirstenvandoorn,

Welkom op deze klant-helpt-klant community. Dat is inderdaad niet hoe het hoort te verlopen. In tegendeel. Je kunt altijd aan Guidion vragen of je op een wachtlijst kan komen. Hiermee zou het kunnen dat je eerder geholpen wordt, maar ten uiterste 14 november. Uitgaande dat je de afspraak wel al gemaakt hebt. Zelf kan ik - als medeklant - niet bij jou gegevens, dus daarmee niet helpen. Wel kan ik je misschien helpen met een unlimited mobiel internet voucher, waarmee je via een hotspot kunt werken. Randvoorwaarde hierbij is dat je een mobiele telefoon van T-Mobile hebt. Als je daar gebruik van wil maken, laat het mij gerust weten. Met de voucher kun je waarschijnlijk ook al gebruik maken van TV Anywhere, waardoor je toch (mobiel) TV kan kijken.

Webcare leest mee op deze community en reageert meestal binnen 24 tot 48 uur. Zij kunnen wel bij klantgegevens en misschien nog wat betekenen richting jouw aansluiting. Het is handig om jouw T-Mobile Thuis klantnummer op te nemen in jouw klantprofiel op deze community.  Je vindt deze op jouw persoonlijke pagina.

Reageer