Beantwoord

klacht medewerker bij aanmelden

  • 21 September 2020
  • 1 reactie
  • 286 Bekeken

Beste medewerkers van T-mobile,

Ik heb afgelopen vrijdag vol enthousiasme gebeld naar T-Mobile om informatie aan te vragen over het Thuis abonnement. Ik ben erg goed geholpen door een collega, maar had afgesproken dat ik terug ging bellen. In de avond kreeg ik 1 collega aan de telefoon, waarvan die collega mij andere informatie gaf, dus besloot ik weer te overleggen met mijn partner en belde ik weer terug. Wat een onbeschofte medewerker kreeg ik vervolgens aan de telefoon, die mij vroeg waarom ik nog een keer moest bellen voor informatie! Ik legde haar uit dat ik moest overleggen met mijn partner en dat ik het brutaal vond van haar dat zij mij vraagt waarom ik weer terugbel! Ze zei dat ik net een collega had gesproken die naast haar zat.

Ik weet echt niet wat voor mensen bij de klantenservice werken, maar service vond ik het niet! Ik besloot om geen abonnement thuis af te sluiten, omdat zij brutaal/onvriendelijk was. Waarom moet ik haar uitleggen waarom ik nog een keer bel! Mag dat niet?? Vervolgens als ik haar naam vraag geeft zij mij een andere naam op dan waarmee zij opnam!

Ik wil graag een klacht indienen, mijn vraag is waar kan dat, ik zou graag willen dat het gesprek afgeluisterd wordt en dat ik hier een terugkoppeling van ontvang! Het gaat om het gesprek van 18.45 uur op 18 september! Als het goed is kunnen jullie mijn gegevens zien in het systeem en nagaan wie ik heb gesproken, want alles wordt opgenomen.

icon

Beste antwoord door Brian 23 September 2020, 15:04

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @Geetanjalie, oei dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik ga graag voor je na of ik het gesprek nog terug kan halen en die collega van feedback kan voorzien. Naar welk telefoonnummer heb je gebeld? De klantenservice registreert inderdaad in principe elk gesprek maar als je nog geen klant bij ons dan kunnen we nog niets registeren. Onze sales afdeling kan dit wel dus ik vermoed dat je hier mee gebeld hebt. Laat het mij nog even weten dan ga ik op onderzoek uit. Mocht je de naam van de collega weten stuur mij dan even een privébericht, dan kan ik sneller actie ondernemen.

Ik zie dat je inmiddels wel aan bent gemeld, alvast van harte welkom! Als je op dit moment nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Reageer