Beantwoord

klacht monteur

  • 10 September 2019
  • 2 reacties
  • 297 Bekeken

Monteur nooit geweest, Guidion doet wat die wilt en toch brengt Tmobile 75 euro in rekening. Klantenservice gebeld en ze wassen hun handen net zo makkelijk en geven aan dat ik pech heb en toch moet betalen. Belachelijk! Slechtste service ooit. Ik raad tmobile thuis af en zodra ik kan ga ik weg!!
icon

Beste antwoord door Brian 16 September 2019, 17:36

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hi @Elne , jammer om te horen dat de afspraak met onze monteur niet soepel is verlopen. Het klopt dat er eerst een dautm gepland wordtm je ontvangt hier ruim van te voren bericht van ons over. Als deze datum niet uit komt dan kan je rechtstreeks contact opnemen met onze monteursdienst om de afspraak te verplaatsen, dat is uiteraard geen probleem. Zo te zien is dit in jouw geval niet gelukt en heb je de modem zelf aangesloten. Dit raden we af omdat er bij glasvezel gemakkelijk schade kan ontstaan. Fijn dat het je gelukt is maar de kosten voor de installatie zitten bij het abonnement in en brengen we altijd in rekening. Mocht je nog vragen hebben over het abonnement of het aansluiten stel ze dan gerust!
@Brian
Give a man a fish, and you can feed him for a day. But give a fish a man, and you can feed it for a month. :)
En geef een man een hengel, dan kan hij zelf vissen vangen.

Reageer