Beantwoord

KLACHT over het niet werken van diensten

  • 21 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 211 Bekeken

 

 

icon

Beste antwoord door CrisTien 21 oktober 2019, 23:37

Goedenavond, ik heb het voor je doorgegeven. Je inlognaam wordt morgen zo snel mogelijk aangepast.

Fijne nacht en groetjes

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo.

Het is niet zo slim om je 06 nummer als gebruikersnaam te gebruiken, een Moderator kan dit voor je wijzigen als hij/zij actief is.

Werken je diensten nu wel? 

ja daar was ik net achter gekomen…. bedankt!!! (te snel en niet goed lezen)

nee het werkt nog niet, maar ik wacht totdat er een moderator actief komt om dit te veranderen, dit zal helaas vanavond niet meer zijn.

 

ik kan helaas ook het topic niet verwijderen...

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond, ik heb het voor je doorgegeven. Je inlognaam wordt morgen zo snel mogelijk aangepast.

Fijne nacht en groetjes

bedankt!! (als uw collega’s nu nog net zo snel n correct gaan werken als u, dan word het wellicht toch nog wat...)

 

Reputatie 7
Badge +5

Goedemorgen @mkhae6,

Om sneller geholpen te worden is het handig om te weten wat er precies niet werkt en welke stappen je hebt doorlopen. Om welke diensten gaat het? Welke stappen heb je zelf al ondernomen? Heb je apparatuur uit en aan gezet? Welke meldingen geven apparaten? Dit hebt inzicht te krijgen in de problemen die je ervaart en ook welke oplossing daar bij hoort om jouw diensten weer zo snel mogelijk werkend te krijgen. 

Reageer