Beantwoord

klacht overstap en geen installatie tv

  • 17 January 2021
  • 1 reactie
  • 159 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

 

Geachte heer/mevrouw van T-Mobile,

 

Telefonisch ben ik overgestapt voor thuis van tele 2 naar t mobile. Mijn tele 2 abonnement zou worden opgezegd door jullie. Tot mijn verbazing hebben jullie dit niet gedaan. Ik heb nu al maanden dubbele kosten. Dit noem ik geen service!

 

Daarnaast zou er iemand langskomen om mijn tv te installeren en dit is ook nog steeds niet gebeurt. Dus ik kan niet eens tv kijken met jullie apparaten. De doos is nog ingepakt en kan zo naar jullie worden teruggestuurd. Diegene die langskwam kon de tv niet installeren, want jullie hadden geen installatiepakket voor de tv opgestuurd. 

 

De internetverbinding laat ook te wensen over en doet het vaak niet. 

 

Ik ben niet blij met dit alles. Het liefste wil ik dat dit abonnement wordt ontbonden wegens wanprestatie. 

 

Ik moet nu zelf proberen op te zeggen bij tele 2. Dus daar ben ik nog niet eens vanaf. 

 

En dan zit ik aan een jaarabonnement vast en kan ik niet tussentijds opzeggen. 

 

Ik ben zo teleurgesteld in deze gang van zaken dat ik Wil dat jullie mijn thuisabonnement opzeggen tegen het einde van het jaarcontract dus rond 16 oktober ( ingang abonnement). Zelf dat kan niet! Bij deze zeg ik alvast schriftelijk op tegen het einde van dit jaarcontract. Het is onzin dat ik niet zou mogen opzeggen en dat dit pas 2 maanden van tevoren zou kunnen. 

 

Ik heb met tele 2 nooit problemen gehad en ik heb echt spijt dat ik telefonisch hiermee akkoord ben gegaan. Al had ik dit geweten dan was ik niet overgestapt naar T mobile! 

 

Ik hoor graag van jullie hoe jullie dit z.s.m. gaan oplossen. Van mij apart het abonnement verplaatsen ofzo, maar je kan je voorstellen dat ik niets heb gehad aan twee tv en twee internetverbindingen. Ik kan er echt maar 1 gebruiken! Ik verwacht ook dat jullie alsnog de opzegging regelen met Tele2. 


Ik plaats dit bericht maar hier want de KCC medewerker heeft me ook een geblokkeerd e-mailadres gegeven. 

icon

Beste antwoord door Boris 20 January 2021, 10:33

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @CK101 ,

Dank je wel voor je bericht en welkom bij de Community! Ik heb je bericht met veel aandacht gelezen en wil graag met je kijken naar een beste oplossing. Ik zie namelijk ook graag dat jij gewoon van je abonnement kan genieten. Ik zal je proberen meer duidelijkheid te geven over de gang van zaken.

Voor de overstap van Tele2 naar T-Mobile, heb je gebruik gemaakt van de Overstapservice. Deze service zorgt ervoor dat wij het oude contract stopzetten en dat wij de verbinding overnemen, mits wij hiervoor de juiste informatie hebben. Omdat wij de gegevens miste van de oude provider, is dit ons niet gelukt en hebben we het oude contract niet kunnen stopzetten. We hebben hier tot tweemaal toe geprobeerd contact over te zoeken met jou, maar zonder gehoor. 

Omdat nu het contract bij de oude provider doorloopt, maar wij hier geen gegevens van hebben, wil ik je vragen om zelf contact te zoeken met Tele2. Zij zullen je graag helpen met het annuleren van het contract.

Wat betreft de annulering van je contract bij T-Mobile, ben je ook goed geïnformeerd door mijn collega aan de telefoon. We kunnen de annulering pas twee maanden van te voren in orde maken. Mocht je willen dat ik dit voor je in orde maak, zal ik een afspraak in mijn agenda zetten om dit voor je te regelen.

Veel liever help ik je met de problemen die je ervaart met de verbinding. Ik zie dat je hiervoor nog niet eerder contact hebt gezocht met onze klantenservice of hier op de Community, dus ik weet zeker dat we hier stappen kunnen maken! Ondanks het stroeve begin, hoop ik je te kunnen helpen met het genieten van een goede verbinding. Laat je me weten of ik je kan helpen? Ik hoor het graag van je! 

Reageer