Klacht overstap KPN naar T-Mobile Thuis

  • 3 May 2019
  • 4 reacties
  • 453 Bekeken

Beste heer/mevrouw,

op donderdag 2 mei zou er een monteur komen tussen 18:00 en 20:00 om de nieuwe modem te installeren, ivm de overstap van KPN naar T-Mobile.

Rond 09:00u had KPN de lijn er al afgehaald. Jullie hierover gebeld, jullie gaven aan ligt aan KPN, zij waren te vroeg. KPN gebeld, zij gaven aan ligt aan T-Mobile, zij hebben geen signaal verstuurd. Jullie gebeld, jullie zeggen, wij hebben wel een signaal gestuurd. Lekker van t kastje maar de muur gestuurd, ondertussen nog steeds geen Internet.

Daarbovenop komt er ook geen monteur opdagen! WTF!!!!!!!

Vandaag Guidion gebeld, die aangeeft dat ze een fout hebben gemaakt en een installatie hebben gepland op een dag dat de monteur niet werkt. En dat hij vanavond tussen 20:00 en 22:00 komt. Dat betekend dat ik nu 2 volle dagen zonder Internet zit, wat een grote impact heeft op mijn bedrijfsvoering.

Zowel de klantenservice van T-Mobile als Guidion kunnen geen directe oplossing bieden en daarnaast geen fatsoenlijke compensatie voor het niet nakomen van hun afspraken.

Graag hoor ik van u, wat voor compensatie u hiervoor wilt bieden.
Ik hoef geen voucher voor onbeperkt Internet, want ik heb al een onbeperkte Internet databundel.

Ivanildo

4 reacties

Reputatie 7
Hey @Brasiano pfoe ik baal dat je overstap niet van het leien dakje is gegaan.😥 Ik wil mijn uiterste best doen voor je om dit zo snel mogelijk op te lossen! Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Ik hoor graag van je!

Op 7 januari 2021 heb ik mij aangemeld voor T-Mobile Thuis Alles-in-1. Het ontvangen voorstel voor de pakket prijs bedroeg €42,50 per maand en doordat wij gebruik maken van 4 TELE2 mobiele abonnementen krijg ik korting voor onbepaald tijd.

T-Mobile heeft de overstap geregeld met ingangsdatum dinsdag 26 januari 2021 waarbij er een monteur van Gideon gepland is tussen 12:00 en 14:00. Tot mijn verbazing is mijn KPN verbinding beëindigd op maandag 25 januari omstreeks 11:40. In aansluiting hierop heb ik telefonisch contact gezocht met zowel Gideon, T-Mobile als KPN en allen zonder succesvolle uitkomst. Gideon gaf aan niet eerder te kunnen, T-Mobile gaf aan hier niets aan te kunnen doen en voor KPN was het een raadsel en adviseerde mij een klacht brief te sturen.

Tot mijn frustratie heb ik op maandagavond 25 januari de installatie zelfstandig uitgevoerd en heb T-Mobile op dinsdagochtend 26 januari omstreeks 9:00 hierover geïnformeerd.
Aansluitend hierop heeft T-Mobile succesvol een lijnmeting gedaan en mijn thuistelefoon geactiveerd. Op dit moment is besproken dat afspraak voor de monteur van Gideon geannuleerd wordt. Met T-mobile helpdesk is bevestigd dat, aangezien de installatie door mij zelf is uitgevoerd en geen monteur benodigd is, de installatie kosten niet in rekening worden gebracht.

Hierbij gaf ik tevens te kennen dat ik (na uitvoering van een snelheidstest) de beoogde internet snelheid van 1000 Mbit/s down & up bij lange na niet haalbaar is. Ondertussen heb ik mijn 1ste  factuur ontvangen waarop de gemaakte afspraken lijken te missen. In aansluiting hierop heb ik op zaterdag 13 februari hierover contact gehad met T-mobile helpdesk en mijn beklag gedaan.

Deze gaf in eerste instantie te kennen niet over de juiste informatie te beschikken en tevens niet geautoriseerd is om de wijziging door te voeren. Ook werden mijn aangeleverde onderwerpen van tafel geveegd en adviseerde mij een klachtbrief te sturen. Ik voelde mij volledig niet gehoord en wekte de indruk dat ik door mij door de T-mobile helpdesk onjuist ben geïnformeerd. Dit zette bij mij kwaad bloed en heb aangedrongen op het abonnement per direct te beëindigen en herstel naar KPN. Hoe kan het ook anders, gaf hij aan dat ik hiermee 1 dag te laat ben.

Als gevolg hiervan blijkt dat T-mobile zich niet houdt aan de gemaakte afspraken zoals bij aanmelding is overeengekomen. Indien T-Mobile binnen 30 dagen na dagtekening brief mij niet tegemoet komt in de gemaakte afspraken, zal ik mijn klachten voorleggen aan de Geschillencommissie via het Online Dispute Resolution platform. Zolang T-mobile in gebreke blijft zullen de de incasso’s worden gestorneerd en de toekomstige betalingen geblokkeerd.

Reputatie 7
Badge +3

Welkom op het community forum @RabbajY , waar klanten andere klanten proberen op weg te helpen.

Vervelend dat je aansluiting niet zo verloopt als gewenst, maar ik denk dat je beter een eigen topic had kunt aanmaken i.p.v. op een topic van >1 jaar aan te sluiten.

Wil wel nog wat zaken meegeven als medeklant;

Je rechten en plichten bij providers

Ik kan geen gebruik maken van mijn internet, telefonie of televisie. Wat kan ik doen?

Geld terug bij netwerkstoringen

Hopelijk merkt een moderator dit topic ook op, meestal hebben hun iets meer slagkracht in het aansturen van afdelingen.

Dankjewel Pieter, heb je advies opgevolgd en eigen topic aangemaakt. 

verrassend genoeg regent het klachten en ondanks dat, heb je geen fuck aan die gasten van de helpdesk. ze kunnen beter de naam wijzigen in Firma List en Bedrog!

ook heb ik een e-mail gestuurd naar de helpdesk van T-mobile en nu de reactie afwachten.

vanuit mijn zijde heb ik alle betalingen geblokkeerd.

Reageer