Beantwoord

Klacht overstappen


Kom ik in de winkel om mijn t-mobile sbbonement te verlengen .
Laat ik met mooie woorden bij T-mobile ook nog een abbonement aansmeren.

Ik was klant bij Z!gG0 en de winkel mederwerker verteld me dat ik niets hoef te doen als ik overstap baar T-m

Stom van me dat ik mensen dan ook geloof .

Goed T-m zegt je hoeft niets te doen wij zeggen het abbinement op.
Ik zeg nog “dus ik hoef niets te doen?
Nee meneer je hoeft niets te doen wij regelen alles.

‘Stom dat ik dat dan ook geloof .

Mijn telefoonlijn wordt omgezet naar T-mobile dat loopt vlekkeloos..

Het geeft me een goed gevoel de monteur komt langs en sluit alles aan en test of alles werkt en inderdaad het werkt!helemaal super!

Omdat afschrijvingen gewoon automatisch gaan zie ik niet dat Z!Gg0 nogsteeds internet afschrijft van mij

OMDAT T MOBILE ALLEEN KIJN TELEFOONNUMMER GEEFT OMGEZET
en mijn abbonement van de andere provider gewoon doorloopt .

Ik bel naar T m ene Nicole die heel aardig was begrijpt dat er iets mis is gegaan met het opzeggen
En verteld mij dat ik de facturen kan opsturen en T m de rekening opzich neemt.

Dat vond ik super tof.

Maand kater weer bellen want ik heb de betaling nog niet ontvangen .

Prima telwoord gestaan en wordt gezegd binnen 2 wekken staat her wel op geen zorgen.

Bel ik vandaag weer zegt DEBORA tegen mij ,maar dat werkt niet zo je moet dat zelf opzeggen
Dat kunnen ze wel zeggen in de winkel maar je moet het zelf opzeggen dus T-m kan daar niets aan doen.

Mijn conclusie ;
In de winkel wordt gezegd wij regelen alles en je hoeft niets te doen wij zeggen alles op.
Dat blijkt dus een leugen te zijn.
Bij T-m klantenservice bevestigen ze de fout en komen ze met een oplossing dat ze de 2 facturen van €72 en€74 mij terug betalen
Dat was leugen 2

Ja dat is jammer zegt Deborah maar daar kunnen wij niets aan doen dat us ptotocol helaas.


Ik ga dit ook bij de klachten commissie deponeren en jammer dat er hier in huis 5 mensen gebruik maken van `T-m
.
Dit wordt vervolgd ..
Gr ]
icon

Beste antwoord door Brian 12 March 2018, 15:22

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Hi KdGTiel, wauw dat is natuurlijk niet de ervaring die we onze klanten willen bieden! Ik ben er meteen ingedoken en je hebt helemaal gelijk, ik zie inderdaad de aantekening van mijn collega terug dat wij de facturen van Ziggo zouden vergoeden. Ik heb zojuist dan ook meteen de vergoeding alsnog aangemaakt en deze wordt verrekend met je factuur van april!

Ik kan op afstand niet zien hoe het precies is gelopen maar ik zie wel dat er inderdaad alleen nummerbehoud aan is gevraagd en geen overstap. Het lijkt er dus op dat de overstapaanvraag inderdaad niet goed is gelopen bij je bestelling. Een fout maken kan gebeuren maar dit had daarna sneller en beter opgepakt moeten worden vanuit onze kant, mijn excuses daarvoor. Ik ga er voor zorgen dat je vergoeding voor je facturen alsnog ontvangt en als ik verder nog iets voor je kan betekenen laat het dan zeker weten!
Nou dat vind ik heel tof!
Ik heb idd de factuurvan komende gekregen waarin wordt genoemd dat er een verekkening komt.
Maar ik juich niet te vroeg het is me al eens beloofd..

Als het goed gaat laat ik het ook weten en kan ik me gerust voelen waarom ik T-mobile heb gekozen .
Reputatie 7
Hi KdGTiel, we zijn met je vergoeding bezig, zou je mij hiervoor ook nog de bevestiging van de opzegging bij Ziggo door willen sturen per e-mail (de facturen hebben we al van je ontvangen)? Dan ga ik er voor zorgen dat het bedrag naar je over wordt gemaakt!
ik heb. De opzegging gestuurd zojuist
Reputatie 7
Hi KdGTiel, top ik heb de e-mail ontvangen en de vergoeding voor je aangemaakt. Ik wacht nog even op de goedkeuring en ik kom hier komende maandag eind van de dag bij je op terug!
Bedankt voor je inzet
Reputatie 2
Bij mij een zelfde soort ervaring, ik werd op 11 januari van dit jaar gebeld door ene 'Dennis', die mij deed overstappen van Ziggo naar T-Mobile.
Hunnie zouden alles opzeggen, daar hoefde ik m'n hoofd niet over te breken. Ik hoefde alleen nog maar naar de lagere rekening uit te kijken.
Op 13 maart kreeg ik dit van Ziggo: Bevestiging beeindiging van Ziggo abonnement (en), ik kon ook niet meer inloggen bij Ziggo, dus ik denk bij mezelf "Nou, dat gaat allemaal heel soepeltjes".
Tót ik op 20 maart deze mail van Ziggo kreeg: Uw nieuwe factuur staat voor u klaar Het totaalbedrag is € 156,88.
Ik hou niet zo van bellen (ben ook een beetje dovig), heb 't liefste alles zwart-op-wit staan, maar deze keer ben ik dus naar Ziggo gesurfd en heb met ene 'Mark' gechat. Híj zei me "Nou, ik weet niet waar je 't over hebt hoor, maar al je abonnementen zijn nog gewoon actief." (bij Ziggo had ik ook zo'n alles in één pakket).

Ziggo heeft dat bedrag zojuist van mijn bankrekening geschreven, ik kijk nu al met angst en beven uit naar het moment dat t-mobile óók z'n geld komt innen.
Reputatie 7
Hi bujazebra, hmm dat is gek als je wel een bevestiging van Ziggo hebt ontvangen. Ik ga het meteen voor je uitzoeken! Zou je mij hiervoor je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door willen sturen via een privébericht? Ik hoor graag van je!
Reputatie 2
Gelijk nadat ik deze reactie las, heb ik je in een PM mijn gegevens doorgeseind, Brian, ik hoop van ganser harte dat jij wijzer wordt dan ik 😃
Reputatie 7
@KdGTiel De vergoeding is nog niet verwerkt, ik blijf het voor je in de gaten houden! Ik verwacht morgen het verlossende woord ;)

@bujazebra Mijn collega Sander is al voor je bezig en hij komt hier bij je op terug mocht hij je niet al van antwoord hebben voorzien!
Reputatie 2
Enorm bedankt Brian! Ik wacht af tot Sander bij me terugkomt 😃
Reputatie 2
... Sander? Joe-hoe?
Reputatie 2
Um... Brian?
Sander probeert mij probleemloos in te laten loggen op de t-mobile site en in het forum, maar dat neemt niet weg dat Ziggo mij een paar dagen geleden geplukt heeft voor €156,88 voor een abonnement dat T-mobile zou opzeggen. Hoe zit het dáár mee?
Reputatie 7
Hoi bujazebra,

Hier ben ik hoor! Ik zie dat er nu verschillende topics en lijntjes lopen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie geen overstapservice terug in je aanvraag. Kun je mij in een privébericht laten zien dat je dit hebt aangevraagd? Wat geeft Ziggo als reden van de hoogte van je factuur?
Reputatie 2
Hmm... ik kan het niet terugvinden in mijn aanvraag, van die overstap service, maar vertel mij dan maar 's waarom ik op 13 maart jl. een email van Ziggo ontving met dit als onderwerp: Bevestiging beëindiging van Ziggo abonnement (en)? *Ik* heb niks opgezegd omdat ik dacht dat T-mobile dat zou doen.

Ziggo heeft tot nu toe geen reden voor de hoogte van mijn factuur gegeven., maar wacht even...

Aha, ik heb daarnet gechat weer met iemand van Ziggo. Ik ga mijn nog-lopende contract bij hun afkopen (het schijnt nog te lopen tot 30-05), de €156,88 (het 'pakket'wat ik bij hun heb kost, per maand, €55,95, de overige 100 ballen zijn verschillende kosten die gemaakt zijn doordat T-mobile 'het pakket' uit mekaar heeft gerukt door alleen bellen op te zeggen (zie de email van 13 maart). Die kosten worden allemaal verrekend op mijn volgende factuur.

Sander, ik plaats dit op het forum, misschien kunnen anderen er nog wat van leren (maak geen gebruik van een overstapservice, mensen, maar zeg zelf je hele alles-in-één pakket op!
Reputatie 7
@KdGTiel Met iets vertraging maar de vergoeding voor je facturen van Ziggo is er door! We zitten al dicht tegen de factuur van april aan dus ik durf niet met zekerheid te zeggen of de vergoeding nog meegenomen wordt op je komende factuur die begin volgende week klaar staat. Zo niet dan gaat hij zeker mee met je factuur van mei!

@bujazebra Sander is vandaag niet aan het werk maar ik heb hem even op de spreekwoordelijke schouder getikt. Wees gerust, we zijn je niet vergeten! 😉
Reputatie 2
@bujazebra Sander is vandaag niet aan het werk maar ik heb hem even op de spreekwoordelijke schouder getikt. Wees gerust, we zijn je niet vergeten! ;)

Ik ben er zelf al achteraan gegaan en heb het naar tevredenheid opgelost, vind ik zelf, Brian (alhoewel T-mobile's overstapservice mij €100 heeft gekost, wat natuurlijk doodzonde is:()
Reputatie 7
Bedankt voor de update, bujazebra! Fijn dat de overstap nu afgerond is en je in kunt loggen op de My T-Mobile Thuis omgeving. Ik zie ook dat je nog steeds kunt inloggen op je Forum-account en berichten hier kunt posten, dus alles is in kannen en kruiken! Hulde!
Reputatie 2
Hai Sander,

Um yup, tot zover kan ik inloggen in mijn My T-Mobile omgeving, echter het forum vereist nog wat gespring-door-hoepels... iedere keer als ik iets te zeggen (posten) heb, moet ik mijn 'wacvhtwoord vergeten' en een nieuwe aanmaken waarmee ik vervolgens kan inloggen voor een dag, maar de volgende dag werkt dat net-aangemaakte wachtwoord niet meer :((
Reputatie 7
Dat zou niet mogen gebeuren! Even een vraagje, bij welke van deze twee opties log jij in?



Stuur mij anders je gewenste wachtwoord via een privébericht, dan pas ik het van deze kant aan. Dan hoop ik dat je niet meer door die brandende hoepels hoeft te springen! 😉
Reputatie 2
Bericht verstuurd, Sander

Reageer