Klacht overstapservice

  • 25 September 2020
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

Hallo T-mobile,

 

Waar kan ik een klacht indienen!!!

 

Ondanks dat ik gebruik maakte van jullie overstapservice heb ik alleen al 4,5 uur met jullie klantenservice aan de lijn gezeten!!!!

Verder heb ik 3 keer vrij moeten nemen voor een monteur!!!

 

Hoezo overstap service????

 

En nu komen jullie met een bedrag van 37 euro als onkostenvergoeding voor de installatie.

Een installatie die niet eens gelukt is!!! Een installatie die ik zelf heb moeten aanpassen!!! 

 

Echt t-mobile moet zijn ogen uit de kop schamen. Dit neemt toch niemand serieus!!!!!.

 

Met een kleine berekening aan uren dat ik kwijt ben aan jullie zogenaamde overstapservice kom ik al gauw op ruim 600 euro aan onkosten die ik heb moeten maken om jullie puinzooi in goede banen te krijgen!!

 

Ik hoor dus heel graag waar ik een klacht in kan dienen.

 

 

Sander 3 jaar geleden

Hi @Bvan_os,

 

Allereerst wil ik je bedanken voor je aanvraag. Ondanks de hobbelige start, heet ik je welkom bij Thuis! En welkom op de Community. Niet alleen kunnen andere klanten je hier helpen, de moderators kunnen je ook voorzien van service. Bij deze!

 

Je hebt een particulier abonnement afgesloten. Je zult dus niet te hoeven betalen als iets niet goed werkt, maar onkosten declareren op een particulier abonnement is niet mogelijk. Hiervoor kun je het beste een zakelijk abonnement afsluiten. We hebben ervoor gekozen om de installatiekosten à € 37,50 kwijt te schelden voor jou uit coulance. We hebben enkele keren een monteur langs gestuurd. Hiermee wilden we zo snel mogelijk de installatie afronden. Wij hebben hetzelfde doel als jij voor ogen gehad. Mijn excuses dat de oplevering langer geduurd heeft dan gepland. Gelukkig heeft de overstapservice ervoor gezorgd dat het oude abonnement (op een ander netwerk) de opzegging daar telkens heeft opgeschoven. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @Bvan_os,

 

Allereerst wil ik je bedanken voor je aanvraag. Ondanks de hobbelige start, heet ik je welkom bij Thuis! En welkom op de Community. Niet alleen kunnen andere klanten je hier helpen, de moderators kunnen je ook voorzien van service. Bij deze!

 

Je hebt een particulier abonnement afgesloten. Je zult dus niet te hoeven betalen als iets niet goed werkt, maar onkosten declareren op een particulier abonnement is niet mogelijk. Hiervoor kun je het beste een zakelijk abonnement afsluiten. We hebben ervoor gekozen om de installatiekosten à € 37,50 kwijt te schelden voor jou uit coulance. We hebben enkele keren een monteur langs gestuurd. Hiermee wilden we zo snel mogelijk de installatie afronden. Wij hebben hetzelfde doel als jij voor ogen gehad. Mijn excuses dat de oplevering langer geduurd heeft dan gepland. Gelukkig heeft de overstapservice ervoor gezorgd dat het oude abonnement (op een ander netwerk) de opzegging daar telkens heeft opgeschoven. 

Reageer