Beantwoord

Klacht te late aansluiting

  • 23 August 2019
  • 3 reacties
  • 401 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Geachte Heer/Mevrouw,

Allereerst zal ik even beginnen met een beschrijving van de situatie. Ik heb op 26 juni aangegeven dat ik aangesloten wil worden bij My T-Mobile Thuis. Vervolgens kon ik een afspraak maken met een Guidion, deze had ik op per ongeluk op 9 september ingepland in plaats van 9 augustus. Toen ik dit in de gaten had, heb ik zo snel mogelijk de afspraak verzet naar 22 augustus (De vroegste mogelijkheid???...) . Hier heb ik ongeveer 4 a 5 keer telefonisch contact over gehad, zowel met Guidion als met T-mobile. Beide gaven aan dat dit goed moest komen en dat de monteur inderdaad op 22 augustus langs kwam en ik vanaf dan gebruik kon maken van internet. Nu is de monteur gisteren langsgekomen, nu blijkt dat KPN de glasvezelkabel nog niet heeft geactiveerd omdat zowel Guidion en T-Mobile er beide niet in geslaagd zijn om dit door te geven aan de netbeheerder(KPN).
Al met al zit ik nu dus nog eens ruim 2,5 weken zonder internet, omdat deze pas 9 september geactiveerd wordt. Inmiddels heb ik dus al ruim twee maanden geen gebruik kunnen maken van My T-Mobile Thuis. (Als ik dit van te voren had geweten had ik 100% zeker een andere provider genomen.) Als compensatie bieden jullie mij een onbeperkte bundel aan zodat ik een hotspot kan opzetten via mijn telefoon, echter ben ik voor mijn werk afhankelijk van een snellere internetverbinding dan die ik met mijn hotspot kan verkrijgen en dan spreek ik met name over de uploadsnelheid. Naast dat ik er afhankelijk van ben voor mijn werk kan ik natuurlijk ook maar beperkt gebruik maken van de gebruiksgemakken van een aangesloten modem in huis. Dit is dus een waardeloze situatie waarbij ik per telefoon van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Ook kan ik nergens een e-mail adres vinden om een formele klacht in te sturen, dus moet het maar openbaar op een forum. Na lang contact heen en weer werd naar aandringen vanuit mijn eigen kant een korting losgepeuterd. Hier zou ik na het telefoongesprek een e-mail over krijgen, ook deze e-mail heb ik niet ontvangen. Daarnaast verloopt de onbeperkte telefonische bundel die jullie aanbieden na 7 dagen. Elke 7 dagen moet ik opnieuw contact opnemen met de klantenservice (waarbij ik gemiddeld zo’n 15 minuten in de wachtrij moet staan) om een nieuwe onbeperkte bundel te krijgen. Jullie komen niet met oplossingen, niet met gepaste compensaties en jullie maken vooral de beloften van T-Mobile niet waar. Graag hoor ik van jullie wat jullie gaan doen om dit te compenseren en mij zo snel mogelijk aan te sluiten.
Ik ben al ruim 10 jaar klant van T-mobile mobiel, daarom koos ik ook voor My T-Mobile thuis. Echter overweeg ik sterk om met beide zo snel mogelijk over te stappen als dit niet gepast wordt opgelost.

Met vriendelijke groet,

Jim
icon

Beste antwoord door Brian 30 August 2019, 10:34

Bekijk origineel

3 reacties

Precies hetzelfde hier! đŸ„”
Reputatie 7
Hi @JimSp, laat ik voorop stellen dat het erg ongelukkig is dat de wijziging niet door is gegeven richting netbeheer, hier had mijn collega zorgvuldiger in moeten zijn, excuses daarvoor! Op 22 augustus heb je contact gehad met een andere collega en deze heeft aangeboden om de aansluiting opnieuw in te plannen maar deze collega heeft hierbij eerlijk aangegeven dat we dit niet kunnen garanderen omdat er dan opnieuw een monteur ingepland moet worden. Ik zie dat je begrijpelijk hier twijfels over had en dat mijn collega de afspraak daaro niet opnieuw ingepland heeft. Gezien de tijd die we nu nog te gaan hebben is het het beste om op de aansluiting te wachten zodat je de 6de direct overal gebruik van kan maken!

@cihadtule In jouw geval speelt er wat anders, je bent wel op tijd aangesloten maar het aansluitpunt in je woning is defect. Maar geen zorgen, we hebben de netbeheerder ingeschakeld om dit kosteloos te herstellen!
Ook hier dus weer geen reactie. Waar kan ik in mijn klacht kwijt??

Reageer