-
-
heeft eerste post geplaatst
-
1 reactie
Een nieuwe woning! yes! En nu alles regelen, op 10 september 2018 heb ik gebeld met t-mobile thuis om de verhuizing door te geven. Alles zou worden geregeld en zou 28-09-2018 of uiterlijk 01-10-2018 internet hebben op het nieuwe adres. Vandaag kreeg ik het gevoel dat er iets niet goed ging en belde weer heen, de verhuizing was niet doorgegeven aan de backoffice, gevolg: de eerste datum voor internet/tv/bellen op het nieuwe adres is 10 oktober! De procedure kon niet versnelt worden ondanks dat dit een fout is van T-mobile want de vrouw aan de telefoon kreeg te horen "iedereen moet gewoon in de wachtrij staan". Vervolgens krijg ik nieuwe informatie over het terugsturen van het modem, op 10 september moest dit nog wel, nu niet meer? En kan ik een compensatie krijgen omdat ik nu 12 dagen geen gebruik kan maken van de diensten? Maar er wel voor moet betalen, dit lijkt mij persoonlijk ook niet de juiste omgangswijze.
Groet, een verwarde student die haar scriptie moet schrijven en hiervoor internet nodig heeft...