Beantwoord

klacht: verhuizing wordt niet goed doorgegeven.

  • 27 September 2018
  • 3 reacties
  • 901 Bekeken

Een nieuwe woning! yes! En nu alles regelen, op 10 september 2018 heb ik gebeld met t-mobile thuis om de verhuizing door te geven. Alles zou worden geregeld en zou 28-09-2018 of uiterlijk 01-10-2018 internet hebben op het nieuwe adres. Vandaag kreeg ik het gevoel dat er iets niet goed ging en belde weer heen, de verhuizing was niet doorgegeven aan de backoffice, gevolg: de eerste datum voor internet/tv/bellen op het nieuwe adres is 10 oktober! De procedure kon niet versnelt worden ondanks dat dit een fout is van T-mobile want de vrouw aan de telefoon kreeg te horen "iedereen moet gewoon in de wachtrij staan". Vervolgens krijg ik nieuwe informatie over het terugsturen van het modem, op 10 september moest dit nog wel, nu niet meer? En kan ik een compensatie krijgen omdat ik nu 12 dagen geen gebruik kan maken van de diensten? Maar er wel voor moet betalen, dit lijkt mij persoonlijk ook niet de juiste omgangswijze.

Groet, een verwarde student die haar scriptie moet schrijven en hiervoor internet nodig heeft...
icon

Beste antwoord door Brian 1 October 2018, 16:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi Marion, oei dat is natuurlijk geen aangename verrassing! We proberen je altijd zo snel mogelijk aan te sluiten maar we kunnen dit inderdaad niet versnellen omdat we hierin afhankelijk zijn van de netbeheerder. Ik heb wel meteen met je meegekeken wat ik nog wél kan doen en ik zie dat je verhuizing nu nog in de bedenktijd staat. Als je hier afstand van zou doen dan kunnen meteen voor je aan de slag en gaan we de monteurs inplannen om je zo snel mogelijk aan te sluiten! Laat nog even weten of je van de bedenktijd af wil zien, dan zet ik alles voor je door!
Hallo!

Ik wil graag van mijn bedenktijd afzien, als ik het zo schrijf is dat dan voldoende?

Met vriendelijke groet,

Marion
Reputatie 7
Jazeker Marion! 🙂 We gaan alles voor je in werking zetten!

Reageer