Beantwoord

Klantenservice medewerkers, respectloos naar klanten toe

  • 3 October 2018
  • 7 reacties
  • 2333 Bekeken

Ik ben ongelofelijk erg ontdaan over hoe ik de afgelopen dagen ben behandeld door de medewerkers van de t-mobile klantenservice.
Als jarenlang trouwe klant bij t-mobile, wilde ik graag mijn contract vervroegd verlengen.
Afgelopen maandagavond heb ik hiervoor gebeld om te bespreken wat de mogelijkheden zijn om mijn abonnement vervroegd te verlengen. Dit was voor mijn geval mogelijk en ik had een contract afgesloten voor de iPhone xs 64 gb unlimited. Ik moet erbij vermelden dat ik diverse keren ben doorverbonden en het hele gesprek in totaal 2 uur heeft geduurd. Onder andere ook omdat mij onterecht werd verteld dat het niet mogelijk was om het abonnement vervroegd te verlengen.
De volgende dag, dinsdagochtend, realiseerde ik mij dat ik helemaal geen 'korting' o.i.d. heb gekregen. Dat terwijl ik al jarenlang klant ben. Ik heb altijd netjes binnen tijd mijn facturen betaald. Verder heb ik diverse mensen in mijn kring een t- mobile abonnement laten afsluiten. Ik besloot om te bellen om te bespreken wat voor mij de mogelijkheden zijn. Een medewerkster vertelde mij dat zij op gebied van het abonnement zelf niks kon betekenen voor mij, wel kon zij ervoor zorgen dat ik de bijkomende administratiekosten niet hoefde te betalen. Ik zou dinsdagmiddag om 12:00 uur terug gebeld worden. Dit is zoals valt te raden niet gebeurd. Ik heb toen zelf gebeld en daarna kreeg ik te horen dat de medewerkster niks erover kon terugvinden en verder niks kon betekenen voor mij.
Vandaag, woensdag 3 oktober, heb ik besloten om nog een keer te bellen. In de hoop dat ik dit keer wel geholpen zou worden. Een medewerker van de klantenservice legde uit dat trouwe klanten kortingen worden gegeven in de vorm van '1 dag unlimited data'. Maar wat hebben de klanten met unlimited pakket daar nou aan (ik ben 1 van die klanten)? Vrij weinig dus. Zij was het met mij eens en heeft aangekaart dat de afdeling sales daar nu druk mee bezig is. Ze vond mijn verhaal sterk en had weer aangegeven dat ik een eventuele compensatie kon krijgen, ook omdat ik al na een paar dagen niet duidelijk en goed ben geholpen. Zij heeft mij doorverbonden met de afdeling verkoop. Deze gaf aan dat hij niks kon betekenen voor mij, geen enkele vorm van klantgerichtheid of begrip kon ik uit deze jongeman halen. Hij heeft mij toen ook doorverbonden. Tot overmaat van ramp ben ik doorverbonden met Irma. Deze medewerkster was hartstikke chagrijnig en heeft mij duidelijk gemaakt dat zij geen zin heeft om het gesprek te voeren en dat zij boos is op haar collega omdat hij haar heeft opgezadeld met dit 'probleem'.
Is dit hoe de klantenservice medewerkers omgaan met problemen van klanten?
Nogmaals, ik ben erg geschrokken van hoe ik ben behandeld. En ik hoop heel erg dat ik alsnog geholpen kan worden, anders zit ik mijn contract uit en verlaat ik t-mobile na jarenlange trouwe klant te zijn geweest.
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 October 2018, 11:57

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 1
Kan ik begrijpen, en met recht zou ik ook zeggen ik maak mijn contract af hier en dan naar een andere , maar kijk uit want Tele2 gaat mss samen dus die moet je dan ook niet nemen.
Die heb ik ,maar ben niet van plan om naar t-mobile te gaan dus ook voor mij is dat ik naar een andere provider op zoek moet gaan het beste
Reputatie 7
Hoi hoi,

Wij hebben zeker het beste met iedereen voor, dus ik wil je bedanken voor het delen van je ervaring. Jij moet natuurlijk niet de dupe worden van iemands chagrijnige dag. Ik ben daarom meteen gaan kijken of ik met je mee kon kijken hierin, maar ik zie dat jouw gegevens niet gekoppeld zijn aan jouw Community account. Mocht je dus willen dat we wat meer kunnen inzien van wat er heeft gespeeld, dan mag je me een privéberichtje sturen met jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 5 cijfers van het IBAN!

Verder kan ik je wel alvast vertellen dat wij eigenlijk geen uitzonderingen maken voor bestaande klanten, hoewel we het natuurlijk super vinden dat er klanten zijn die al lang klant bij ons zijn! Daarom proberen we ook echt altijd mee te denken en doen we wat we kunnen om iedere klant blij te maken! De kortingen en prijzen zijn gelijk voor iedereen en als ik het goed uit je verhaal opmaak, is dat ook wat er bij jou speelt. Daarin zal ik je dus niet verder kunnen helpen, maar wie weet is er wel een andere manier om jou weer een tevreden klant te maken! Waar zou jij zelf op dit moment blij van worden?
ik heb sinds donderdag t-mobile tv internet en bellen met twee extra kastjes voor boven.Ik heb boven 1 tv met alleen een scart aansluiting . ik heb daarover gebeld toen ik alles thuis kreeg voor de installatie maar dit kon pas verholpen worden NA de installatie door de monteur.Dit heb ik gedaan en ik zou binnen 10 dagen een ander kastje opgestuurd krijgen met scart aansluiting plus .scartkabel. Vandaag alles binnen gekregen maar een verkeerde tv box met . hdmi die ik al had en geen scart. vandaag weer gebeld uitgelegd het kon pas opgelost worden nadat ik alles teruggestuurd had dan moest ik maar weer bellen de man aan de telefoon zou mij terug bellen na 5 min .Na een uur wachten maar weer zelf gebeld ben er nu klaar mee stuur nu alles terug en los het wel anders op denk er hard over om een andere provider te nemen een verkeerd kastje uren aan de telefoon betalen voor iets wat ik niet heb ben ERG BOOS.
FIJNE AFHANDELING.
Reputatie 7
Hi @jan948, geen zorgen, je hebt de juiste TV Box ontvangen van mijn collega! Deze TV Box (Entone Kamai 510) heeft naast een HDMI aansluiting ook een Mini-DIN > Scart aansluiting. Hiervoor heb je wel een verloopstekkertje nodig en deze heeft mijn collega tegelijkertijd voor je besteld. Heb je de verloop inmiddels ontvangen? Zo niet laat het mij dan even weten, dan stuur ik graag een nieuwe naar je op!
Nee niet meer nodig heb alles teruggestuurd na de ongelooflijke behandeling aan de telefoon.
Diegene aan de telefoon moest verhuizen naar een andere ruimte en zou mij terug bellen binnen 10 min..
Na ruim een uur maar zelf weer gebeld en die mevrouw vertelde mij dat er niets was genoteerd.
Heb nu dus alles retour gestuurd en denk erover om gelijk maar weer te overstappen naar een andere provider
Hier het zelfde je hoort niks van T.mobile ben al bezig vanaf 21 juni om de zaak rond te krijgen, ben al meer dan 16 euro kwijt door al dat gebel het is een puin hoop daar bij jullie of ik krijg verkeerde informatie, je wordt gewoon van het kastje naar muur gestuurd, en dat alles komt dat ik net een nieuw contract per 21 juni heb afgesloten , want dan zit je er een jaar aan vast. Met al dat gebel ben ik er nog niet veel met opgeschoten, er lig nog steeds een kabel kris kras vanaf de meterkast door de gang en kamer, gelukkig komt de monteur dinsdag weer, voor een kabel te trekken (de eerst keer dat hij hier was heeft hij niks aangesloten, in middels heb ik dat zelf al gedaan, ik verwacht dan ook daar een tegemoetkoming voor de kosten daar voor dat is noch wel het minste wat jullie kunnen doen.
Reputatie 7
Hey @tim1945jf,

Jammer dat je er met zo'n gevoel bent ingestapt. Heeft de monteur vandaag wel alles netjes kunnen aansluiten? Ik hoop oprecht dat je vanaf vandaag zonder problemen van je T-Mobile Thuis pakket kunt genieten!☺️

Reageer