Beantwoord

Klantvoordeel aanvragen

  • 11 June 2019
  • 1 reactie
  • 265 Bekeken

Goedemorgen!

Het lukt me niet online. Kan mijn 06 wel toevoegen, maar mijn internet thuis niet. Er staat dat ik jullie moet bellen. Ik heb een aantal keer nu meer dan een kwartier gewacht, maar dit is te gortig. Kan iemand mij op een andere manier helpen?

Vreemd genoeg, als ik inlog bij My T-Mobile thuis, staat "Bestelling onderweg - Je kunt binnenkort (31 mei 2019) genieten van T-Mobile Thuis. Het is nu 11 juli 2019. Kan dit er iets mee te maken hebben?

Also: waar kan ik zien wanneer/of het gelukt is?

Dank! -T
icon

Beste antwoord door Piotr 20 June 2019, 11:02

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey @tsakkerhuis,

Ik zie inmiddels dat je probleem is opgelost, super fijn! Veel plezier met je Klantvoordeel! 😄

Reageer