Beantwoord

Klantvoordeel activeren issue

  • 28 januari 2019
  • 1 reactie
  • 427 Bekeken

Mijn abonnement is 50 mb bij t mobile thuis,omdat ik ook t mobile op mijn gsm heb heb ik meer dan 1 abonnement (dus klantenvoordeel)
Mijn vraag is, waarom krijg ik elke keer een Oeps foutmelding als ik mijn hogere snelheid wil activeren.
Heb inmiddels diversen malen gebeld met klanten service 0800 0092 maar die vertellen mij dat t een probleem is waar ze niet uit kunnen komen.
Mijn klantvoordeel staat ook niet op de factuur vermeld van December 2018 en Januari 2019 .
Dus waar moet ik nu terecht met mijn probleem??????
MVG Henk
icon

Beste antwoord door Piotr 30 januari 2019, 14:43

Hey @henkievm,

Ik heb je abonnement er gelijk bij gepakt. Nu zie ik dat mijn collega dit issue heeft gemeld bij een specialist. Dus dit wordt zo snel mogelijk voor je opgelost, daar kun je van uit gaan! Ook zie ik dat je inmiddels je snelheid naar 20 Mbps hebt aangepast. Zodra het probleem is opgelost, kun je middels je Klantvoordeel, gratis je snelheid verhogen. Wel zo fijn!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Hey @henkievm,

Ik heb je abonnement er gelijk bij gepakt. Nu zie ik dat mijn collega dit issue heeft gemeld bij een specialist. Dus dit wordt zo snel mogelijk voor je opgelost, daar kun je van uit gaan! Ook zie ik dat je inmiddels je snelheid naar 20 Mbps hebt aangepast. Zodra het probleem is opgelost, kun je middels je Klantvoordeel, gratis je snelheid verhogen. Wel zo fijn!

Reageer