Beantwoord

Klantvoordeel - geen "meer snelheid"?

  • 16 October 2019
  • 4 reacties
  • 348 Bekeken

Reputatie 2

Hi,

Ik heb net klantvoordeel weten te activeren en zie in https://www.t-mobile.nl/thuis/my/klantvoordeel dat ik wat betreft mijn mobiel inderdaad de voordelen krijg die ik hoor te krijgen (korting en meer MB), maar bij mijn Thuis abonnement staat “geen voordeel”, terwijl ik volgens mij “meer snelheid” zou moeten krijgen. Is dit een fout of is het veranderd?

 

Mvg,

Misha

icon

Beste antwoord door TAVL 16 October 2019, 14:00

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Welkom @Mish,

 

Bij mobiel gaat dit automatisch, maar bij Thuis moet je dit handmatig instellen, omdat je hier keuze hebt. Je zal zelf de gewenste snelheid moeten aangeven en ook de gewenste pakketten moeten selecteren. Heb je het al geprobeerd aan te passen in jouw Mijn omgeving? Of staat de melding juist daar? Staan alle abonnementen op hetzelfde adres? Dit is een voorwaarde om de voordelen te krijgen. 

Reputatie 2

 

Dit is wat ik zie. Volgens mij valt er op deze manier niets te kiezen? Beide abonnementen staan op hetzelfde adres.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb bij mijzelf gekeken, maar zie daar inderdaad voordeel staan. Wat zie je staan bij bijvoorbeeld wijzigen snelheid? Zit je in de Mijn omgeving van Thuis of Mobiel? Het lijkt op mobiel? Je korting verder activeren moet via de omgeving van Thuis.

Reputatie 7

Hey @Mish,

Heb je ook al geprobeerd om je Klantvoordeel opnieuw aan te melden? Mocht het nog steeds niet lukken dan wil ik je graag vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik hiermee aan de slag.


 

Reageer