Beantwoord

Klantvoordeel wordt niet geactiveerd

  • 11 September 2018
  • 1 reactie
  • 795 Bekeken

Ik heb mijn T-Mobile Thuis en mijn Go unlimited contract toegevoegd aan klantvoordeel. In My T-Mobile Thuis blijft de status op 2 staan: "je T-Mobile thuis diensten worden geactiveerd" waardoor mijn klantvoordeel niet geactiveerd kan worden.

Verder zie ik dat de status van mijn Internet abonnement op "Je aanvraag is in behandeling" staat terwijl mijn internet al een week geactiveerd is.

Wat gaat er hier precies mis?
icon

Beste antwoord door Brian 14 September 2018, 14:26

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi Dinan, ik heb meteen met je meegekeken en er staat nog een afspraak met Guidion gepland waardoor jouw abonnement nog niet op "geactiveerd" staat. Dit is naar aanleiding van je contact met ons op 8 september. Ik begrijp dat het inmiddels al gelukt is om het zelf aan te sluiten? 🙂 Waarschijnlijk zijn we nu al te laat maar de monteur zal het bezoek van vandaag afmelden en daarna gaat je abonnement van start. Veel plezier en als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

Reageer