-
-
heeft eerste post geplaatst
-
2 reacties
We hebben T-mobile thuis geïnstalleerd, alles verbonden en meerder malen de verbindingen en kabel gecontroleerd maar de router kan geen contact maken met internet (lampje bij de wereld bol gaat niet branden). Na telefonisch contact met de klantenservice is aangegeven dat er een monteur van Gideon moet langskomen. Nu de afspraak gemaakt is staat in de beschrijving van wat de monteur komt doen op de t-mobile site wat we kunnen verwachten van de monteur (https://thuisservice.t-mobile.nl/bestelling/installatie-door-monteur/) maar daar staat niet bij dit soort problemen verhelpen. Komt de juiste monteur dan wel langs of moet er gecontroleerd worden of het probleem niet bij de KPN aansluiting zit (al 7+ jaar niet in gebruik omdat we op dit moment kabel internet van ziggo hebben)?
icon
Beste antwoord door Hidden.nld 24 september 2019, 21:29
Hallo @pieting
Ja, de guidion monteur gaat je aansluiting na lopen en testen met een vdsl tester of ander modem. mocht daaruit blijken dat het probleem niet verholpen kan worden zal hij verder schakelen.
Bekijk origineel