Beantwoord

Komt mijn pakket nog op tijd binnen?

  • 8 December 2020
  • 3 reacties
  • 251 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi,

paar weken geleden overgestapt van Tele2 naar T-Mobile. Glasvezel, dus er komt een monteur (morgen - 9 december). Nu heb ik afgelopen donderdag een bericht gekregen vanuit de klantenservice dat het pakket 5 december geleverd zou worden. De Track & Trace-code schuift het bezorgmoment echter steeds naar voren. Gisteren was het 'Morgen komt het’ en vanochtend was het eerst 'Vandaag komt het’ maar nu is het alsnog 'Morgen komt het'. En het pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt.

Ik begrijp dat het heel druk is voor de bezorgdiensten: waarom stuurt T-Mobile juist daarom het pakket dan voor de zekerheid niet eerder? Nu vrees ik dat het pakket er vanmiddag niet is, dat ik de afspraak met de monteur dus moet verplaatsen en achteraan in de wachtrij kan aansluiten. En dus pas over een poos het nieuwe internet heb. Gigantisch balen en eerlijk gezegd ook niet acceptabel in een tijd van thuiswerken. 

icon

Beste antwoord door Waqqas 8 December 2020, 15:36

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @JJAC ,

Als je gebruik heb gemaakt van de overstapservice vervallen als het goed is de diensten niet voordat T-Mobile de lijn afmeld bij Tele2. Het is inderdaad lastig dat het pakket nog niet geleverd is.

Misschien dat een moderator iets over het pakket kan zeggen. Zij pakken als het goed is dit vanzelf op.

Dankjewel @soepkip67 ! 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JJAC 

Hier zijn meerdere meldingen over en er is ook een topic over gemaakt.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-van-bestelling-tot-installatie-496/info-vertraging-installatiepakketten-327849?postid=1588220#post1588220