Beantwoord

Komt signaal wel door?

  • 5 April 2018
  • 5 reacties
  • 277 Bekeken

Hallo,

26 maart zou T-Mobile dsl signaal door gaan geven. Door overlap oude provider en drukte vandaag pas de boel aangesloten. Nu branden op het modem de lampjes wifi, lan en tvpoort. Kan inloggen op het modem via pc echter geen internet. Alle stappen die op het forum staan al een keer doorlopen. Is de lijn wel vrijgegeven?
icon

Beste antwoord door Brian 6 April 2018, 08:15

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hi Bram, ik heb meteen even op afstand met je meegekeken en de modem maakt geen verbinding. Ik heb de binnenkomende lijn doorgemeten en er is geen onderbreking in het signaal dus waarschijnlijk heeft het te maken met je aansluitpunt. Je kan de modem direct aansluiten op het ISRA-punt waar de internetkabel de woning binnen komt. Een ISRA-punt kan er zo uit zien. Mocht je er niet uit komen laat het dan zeker even weten, dan stuur ik graag een monteur bij je langs!
Zoals je beschrijft heb ik het uitgevoerd maar geen internet im huis. Ik ben door mn opties heen en zou graag een monteur langs laten komen....
Op het eerste bericht vrij snel antwoord. Nu blijft het bij de vraag om een monteur al 2 dagen stil......... Kan één van de moderators mij uitleggen hoe dat komt?
Inmiddels geregeld via de klantenservice, monteur komt langs. Topic mag van mij gesloten worden. In ieder geval bedankt.....
Reputatie 7
Hi Bram, goed om te horen dat het gelukt is, excuses voor de late reactie!

Reageer