Beantwoord

Korting bij verlengen abonnement

  • 4 December 2020
  • 2 reacties
  • 524 Bekeken

Ik heb nu een abonnement die elk jaar stilzwijgend verlengt wordt. Ik moet er elk jaar steeds zelf achter aan om een korting te krijgen Kunt u mij nu weer een korting geven. en zo veranderen dat ik de korting elk jaar krijg, anders denk ik er toch over om over te stappen. Kun je Fox sport eredivisie maandelijks aan of uit zetten zonder extra kosten? In afwachting van uw bericht sluit ik.

M.V G

Rockrider

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 8 December 2020, 12:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Rockrider  Kortingen veranderen constant.

Zet gewoon in je agenda dat je je abonnement eventueel kan aanpassen tegen de kortingen die er dan weer zijn. Je krijgt nergens “levenslang” dezelfde kortingen volgens mij? 
Hier is meer te lezen over Fox sport

Groetjes en fijn weekend

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Rockrider Abonnementen worden niet automatisch verlengd. Dit heeft ermee te maken dat er mogelijke prijswijzigingen in het nieuwe abonnement zitten en dat kortingen veranderen, waardoor wij het niet stilzwijgend en zonder toestemming voor jou mogen aanpassen. Wanneer je het abonnement niet verlengt, dan blijft het huidige abonnement doorlopen. Dit abonnement wordt dan ook maandelijks opzegbaar. Jaarlijks kan je natuurlijk wel verlengen en krijg je uiteraard de kortingen die er op dat moment spelen, maar dan zit je weer vast aan een nieuw jaarcontract. Dat is eigenlijk de keuze die je dan hebt. Voor een persoonlijk verlengaanbod kan je bellen naar 0800 - 0419.

 

Alle extra TV zenderpakketten kan je maandelijks aan en uitzetten met een maand opzegtermijn. Stel jij wil per vandaag (8 december 2020) geen FOX Sports Eredivisie meer en zet dit vandaag uit in My T-Mobile Thuis, dan loopt het abonnement van dit extra zenderpakket nog tot 7 januari 2021. Pas na deze datum kan je de zender dan ook niet meer zien.

 

Reageer