Beantwoord

Kortingen T-Mobile Thuis

  • 26 March 2018
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

Ik heb een gsm abonnement dus heb ik recht op de kortingen die gegeven worden. ik heb alleen de internet en tv op een ander adres nodig dan mijn factuur/woonadres.
hoe moet ik dat invullen ???
gr piet
icon

Beste antwoord door Sterre 30 March 2018, 13:06

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi pietjetzakelijk!

Welkom op onze Community! Leuk dat je ons gevonden hebt. Je bent aan het goede adres voor een antwoord op jouw vraag over de adressen.

Wanneer jouw adres bij jouw T-Mobile Mobiel consumentenabonnement (zakelijke abonnementen zijn uitgesloten van de actie!) en jouw T-Mobile Thuisabonnement hetzelfde zijn, kom je in aanmerking voor het Mobiel + Thuisvoordeel. Zie hiervoor de voorwaarden van de actie. Heb je dus jouw mobiel abonnement op adres A staan, maar heb je jouw internet en TV op adres B nodig, kun je geen gebruikmaken van de kortingen. Het wijzigen van het adres bij T-Mobile Thuis is niet mogelijk, omdat wij een internetlijn voor jou vrijmaken op het adres. Wanneer je een ander adres invult, komen jouw diensten dus ook op dat adres terecht. Je kunt wel je adres voor T-Mobile Mobiel aanpassen in jouw My T-Mobile omgeving. Dat is misschien wel een goede optie in jouw geval! Ik kijk ernaaruit je binnenkort te mogen verwelkomen als T-Mobile Thuisklant! 😃

Reageer