Nu hadden wij klachten over onze vaste lijn bij provider 'x', en besloten over te stappen naar t-mobile. Geen probleem, zo geregeld. Ook het opzeggen bij 'x' zouden ze voor hun rekening nemen.
Nu zijn ze dit laatste vergeten. Gevolg, een nieuwe rekening van 'x' á €50,-
Gebeld. Telefoon gesprek wordt opgenomen voor diverse leerprocessen wordt je door het bandje verteld. Vervolgens een vriendelijke man die vertelt dat het inderdaad een fout/vergeten is, en dat we een mail kunnen sturen n.a.v. dat gesprek, en dat de kosten dan vergoed worden.
Helaas geen antwoord op die mail gehad. Nog tweemaal gemaild, en vervolgens weer gebeld, met het antwoord dat ze dit niet zwart op wit hebben, en ook geen telefoontjes opnemen ter bevordering van de klantenservice.
Oftewel, je kunt fluiten naar je geld, ondanks toezeggingen van de provider dat ze alles voor je regelen.
Als dit jullie klantenservice is voor jarenlange klanten dan ben ik daar niet erg over te spreken.
Met vriendelijke groet,
Nico de Bruin
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel