Beantwoord

Kosten overstap Thuis

  • 22 November 2017
  • 3 reacties
  • 169 Bekeken

Beste, sinds jaar en dag ben ik mobiel klant bij t-mobile. Naar alle tevredenheid.
Nu hadden wij klachten over onze vaste lijn bij provider 'x', en besloten over te stappen naar t-mobile. Geen probleem, zo geregeld. Ook het opzeggen bij 'x' zouden ze voor hun rekening nemen.
Nu zijn ze dit laatste vergeten. Gevolg, een nieuwe rekening van 'x' á €50,-
Gebeld. Telefoon gesprek wordt opgenomen voor diverse leerprocessen wordt je door het bandje verteld. Vervolgens een vriendelijke man die vertelt dat het inderdaad een fout/vergeten is, en dat we een mail kunnen sturen n.a.v. dat gesprek, en dat de kosten dan vergoed worden.
Helaas geen antwoord op die mail gehad. Nog tweemaal gemaild, en vervolgens weer gebeld, met het antwoord dat ze dit niet zwart op wit hebben, en ook geen telefoontjes opnemen ter bevordering van de klantenservice.
Oftewel, je kunt fluiten naar je geld, ondanks toezeggingen van de provider dat ze alles voor je regelen.

Als dit jullie klantenservice is voor jarenlange klanten dan ben ik daar niet erg over te spreken.

Met vriendelijke groet,

Nico de Bruin
icon

Beste antwoord door Brian 27 November 2017, 14:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Graag gedaan Nico, dat hopen we zeker! 🙂 We laten in de regel topics open staan zodat andere klanten de mogelijkheid hebben om te reageren. Ik heb hem wel als 'afgehandeld' gemarkeerd 😉 Groetjes, Brian
Hoi Brian, ik heb het inmiddels gezien. Bedankt voor de feedback/toelichting, en hopend op een nog lange samenwerking. Mvg, Nico. Ps, topic mag gesloten worden.
Reputatie 7
Hi Nico, ik heb het meteen voor je uitgezocht en mijn collega Amal die je eerder hebt gesproken heeft inmiddels de vergoeding voor je aangemaakt! Ze heeft je hier een bevestiging van gestuurd op 22 november, de e-mail heeft jouw bericht net gekruisd. Laat het mij zeker weten als ik nog iets voor je kan betekenen!

Reageer