Beantwoord

KPN beëindigingsdatum bevestigd

  • 5 april 2019
  • 1 reactie
  • 658 Bekeken

Ik heb de datum binnen van 6 mei 2019 als opzegdatum.
Via de overstapservice was het helaas niet helemaal goed gegaan.

Zorgen jullie er nu voor dat het tv internet abonnement hierop aansluit?
icon

Beste antwoord door Cheyenne 10 april 2019, 12:07

Hé daar @Christiaan1980! Sorry dat je op mijn reactie hebt moeten wachten. We komen op dit moment wat handen te kort, máár tot mijn opluchting zie ik dat jij ondertussen al geholpen bent. Telefonisch heeft mijn collega je gerust kunnen stellen. Helemaal top! 😄
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hé daar @Christiaan1980! Sorry dat je op mijn reactie hebt moeten wachten. We komen op dit moment wat handen te kort, máár tot mijn opluchting zie ik dat jij ondertussen al geholpen bent. Telefonisch heeft mijn collega je gerust kunnen stellen. Helemaal top! 😄

Reageer