De monteur constateerde dat de aansluiting wel goed had gedaan maar dat het aan de KPN-lijn (vroegere PTT lijn) naar mijn huis toe. Er is toen een 'ticket' aangemaakt door T-Mobile dat KPN mij zou bellen binnen 2-3 werkdagen. Helaas hoorde ik tot 13 juni nog niets. Niets van de KPN en niets van T-mobile. Toen ik contact opnam met de klantenservice van T-Mobile bleek dat er een verkeerd telefoonnummer was doorgegeven aan KPN. Er moest opnieuw een 'ticket' worden aangemaakt door de klantenservice, wat ik niet begreep, maar T-mobile legde uit dat KPN eerst een afspraak met mij gemaakt moest worden voor doormeten o.i.d. en dat zou dus weer een aantal dagen duren.
Nu is het 18 juni. Ik ben nog steeds niet gebeld door de KPN. Ik heb vanaf 29 mei geen internet, geen TV en geen vaste telefoonlijn. Ik heb internet voor mijn werk nodig. Net bij de overstap naar T-mobile zijn er problemen. Is dit toeval?
Ik vind het heel jammer dat ik 3 weken lang nog geen gebruik kan maken van de service van T-mobile. Erg jammer dat ik niet zelf contact kan opnemen met KPN hierover en dat T-Mobile er geen spoed achter kan zetten om het probleem op te lossen.
Zijn er anderen met min of meer hetzelfde soort probleem? Hoe is dat opgelost?
Beste antwoord door GXM85169
Bekijk origineel