Beantwoord

KPN omzetting wijkcentrale

  • 2 July 2020
  • 5 reacties
  • 442 Bekeken

Afgelopen dinsdag is er een monteur van Gideon langs geweest om alles gereed te maken.

Helaas moet KPN iets aanpassen in de wijkcentrale en kon hij de installatie niet afmaken (hij heeft alles wat hij kon regelen wel gedaan).

Vanochtend om 8:00u heb ik gebeld met de klantenservice. Dit omdat we inmiddels 2 dagen geen internet hebben en thuiswerkend zijn. Zij zagen dat er nog geen actie was ondernomen door de ‘back-office’, en hebben een notitie gemaakt en naar hen doorgestuurd. Vanmiddag rond 15:00u nogmaals gebeld maar kreeg dezelfde reactie.

Aangezien ik niet rechtstreeks naar KPN kan omdat de opdracht vanuit jullie moet komen kan ik nu niks ondernemen. Daarnaast is thuis werken zonder internet niet te doen.

Kunnen jullie dit spoedig op laten pakken zodat wij i.i.g. voor het weekend nog aangesloten worden??

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 3 July 2020, 15:52

Bekijk origineel

5 reacties

Geachte schrijver heb dezelfde ervaring...drama

Klopt  als de “back ofice” zich er mee moet gaan bemoeien zit daar een aantal werkdagen tussen voordat er wat gebeurd  is een puntje waar ze aan moeten gaan werken, of meer mankracht of minder fout laten gaan zodat het sneller opgepakt kan worden.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @bouwjaar82, welkom op de Community, top dat je bij ons om hulp vraagt!

Onze techneuten hebben een gemiddelde verwerkingstijd bij tickets van standaard drie tot vijf werkdagen - door de corona uitloop is dit gestandaardiseerd tot vier tot zeven werkdagen. Ondanks het feit dat dit natuurlijk langer is dan gehoopt, proberen we elk ticket binnen kortere tijd op te pakken. Zeker dringende zaken met urgentie als “geen verbinding” of “installatie mislukt” worden doorgaan sneller behandeld.

Inmiddels is KPN vanmiddag op de hoogte gebracht en zal er spoedig actie ondernemen worden. Wanneer er werkzaamheden verricht moeten worden in de centrale, zal KPN zelden opbellen voor een afspraak. Tenzij ze eerst binnenshuis moeten zijn, maar dat zal in dit geval niet nodig zijn als ik de opdracht lees. 

Heb je de beschikking over een T-Mobile mobiel telefoonnummer? Dan kan ik je namelijk wel een voucher toesturen zodat je de komende tijd gebruik kunt maken van Unlimited Internet via de hotspot. Zo wordt thuiswerken wat gemakkelijker.

Laat me weten wat ik voor je kan doen. Vóór het weekend zal hoogstwaarschijnlijk niet meer lukken, maar ik hoop oprecht dat de monteur snel de oplossing verricht in de centrale. Een prachtig weekend toegewenst! 🌞

@Ichnaton Goed dat je ermee voor de dag komt, ik heb je profiel erbij gepakt en zie dat mijn collega je inmiddels gesproken heeft en het ticket gistermiddag doorgezet heeft. Ik durf het bijna niet te vragen, maar nog heel even geduld alsjeblieft. Gelukkig heb je een voucher voor Unlimited Internet ontvangen. Het is slechts een noodoplossing, maar zo kun je in elk geval online blijven! 😊

Na wat opstartproblemen alles werkt,bedankt T-Mobile…toppie

 

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan @Ichnaton, super dat alles weer werkt! Geniet van je weekend! 😁👍

Reageer